instagram
3

Facebook uruchamia nowy komunikator w przeglądarce. To… Instagram

Jeżeli odczuwaliście niedosyt komunikatorów, już nie musicie się martwić! W przeglądarkach pojawił się now-stary gracz – Instagram.

Wiadomości na Instagramie to nic nowego. W aplikacji mogliśmy z nich swobodnie korzystać od dawna. Od dzisiaj (10 kwietnia) możemy również swobodnie używać komunikatora przez przeglądarkę internetową. Wcześniej Instagram oferował głównie przeglądanie w ten sposób zdjęć, teraz zniknęło kolejne ograniczenie. Sama funkcja jest testowana już od stycznia. Dostęp do niej mieli tylko wybrani użytkownicy. Teraz otrzymali ją wszyscy.

Instagram uruchamia komunikator w przeglądarce

Osoby, które korzystają dużo z Instagrama, na pewno się ucieszą. Chodzi tu zarówno o codziennych użytkowników, dla których to po prostu ulubiony portal społecznościowy, ale i tych, którzy prowadzą konta zweryfikowane. Marki, gwiazdy czy po prostu agencje reklamowe będą miały ułatwione zadanie. Możliwość kontrolowania wiadomości zarówno przez telefon jak i przeglądarkę internetową z pewnością okaże się przydatna i często używana. Odpowiadanie na dziesiątki czy setki wiadomości dziennie przez klawiaturę komputera czy laptopa, a nie telefonu, po prostu bywa łatwiejsze. Istotny jest też po prostu sam wybór. Można korzystać z jednej opcji rzadko, ale dobrze jest wiedzieć, że w ogóle można, prawda?

Alternatywy dla Messengera – jeśli nie komunikator od Facebooka, to co?

Mark Zuckerberg już od dłuższego czasu nie ukrywa, że obecnie stawia na rozwój takich aspektów jak właśnie prywatne wiadomości, grupy i relacje (stories). Twierdzi, że to najszybciej rozwijające się obszary komunikacji online. Kto jak kto, ale on przecież nie mógłby zostać w tyle, kompletnie ignorując trendy, prawda? Jego platformy same je w pewien sposób wyznaczają. Oczywiście wszyscy uprawnieni do wypowiada się w imieniu firmy wciąż podkreślają, że bardzo ważna jest dla nich prywatność użytkowników i wciąż pracują nad tym, aby zorientować na nią komunikację. Liczy się szyfrowanie i dobre samopoczucie klientów. To, czy klienci w to wierzą, to inna kwestia.

Wasz związek nie jest udany, jeśli nie korzystacie z nowej „prywatnej” aplikacji od Facebooka

Źródło: The Verge