Tydzień 15-21 września - podsumowanie: Tydzień ten obfitował w wiele bardzo ciekawych informacji, na Polskim rynku newsem numer jeden stała się inwes...
Tydzień 15-21 września - podsumowanie:
Główny rywal Google czyli Yahoo też nie daje za wygraną uruchamiając nowy serwis społecznościowy o nazwie Mash, z tego co wiadomo z pierwszych recenzji ma to być połączenie tego co do tej pory można spotkać w serwisach Facebook i Myspace - czy się uda o tym przekonamy się za kilka miesięcy.
Jednak w tym tygodniu nie tylko agora rozruszała nasz internet: Blip.pl wreszcie wychodzi z fazy beta (gama, alfa) i pokazuje swoje nowe oblicze wszystkim użytkownikom. Autenthika tworzy miejsce dla podróżników, a Partype chce się sprzedać na allegro. (co zresztą budzi duże emocje).
Reszta informacji w skrócie:
- Digg.com wprowadza elementy społecznościowe do serwis i zapowiada kolejne zmiany.
- Czy idg.pl kiedyś zmieni swoją "zapchaną" główną stronę - okazuje się, że jest to prawdopodobne.
- Tak wyglądała pierwsza wiadomość z emotikonką sprzed 25 lat?
- Mint - serwis do zarządzania naszymi finansami wygrywa TechCrunch 40
- Co myślałeś jak byłeś mały? - nowy ciekawie wykonany serwis
- Będzie mobilne iloggo - użytkownicy zaproszeni do testów
- Ciekawe komentarze na temat kosztów startupa w Polsce
Bardzo ciekawy jestem czy Nasza-klasa (obecny hit w serwisach społecznościowych w Polsce) i jej niewątpliwy sukces spowoduje jakiś większy ruch i większe zainteresowanie inwestorów polskim rynkiem. Mam nadziej, że nie będzie to ostatnia tego typu inwestycja.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu