Google oficjalnie uruchomiło swój system reklamowy AdSense w wersji mobilnej. Cała procedura kupowania i tworzenia reklamy w adsense wygląda tak samo z tym, że możemy teraz wybierać format reklamy dla stron mobilnych. Mamy w tej chwili dwa formaty reklam, pojedynczy i podwójny (przykład poniżej) Sam regulamin adsense chyba się nie zmienił co daje nam możliwość […]

Google oficjalnie uruchomiło swój system reklamowy AdSense w wersji mobilnej. Cała procedura kupowania i tworzenia reklamy w adsense wygląda tak samo z tym, że możemy teraz wybierać format reklamy dla stron mobilnych. Mamy w tej chwili dwa formaty reklam, pojedynczy i podwójny (przykład poniżej)

Sam regulamin adsense chyba się nie zmienił co daje nam możliwość zamieszczenia do 3 jednostek reklamowych na jednej stronie (chociaż w wersjach mobilnych serwisów internetowych to dość sporo)



Bardzo ciekawy jestem jak ten system reklam mobilnych sprawdzi się w życiu – czy naprawdę znajdą się osoby, które poświęcą swój transfer na wizytę strony kryjącej się pod reklamą?

Inna sprawa to jasne odróżnienie co jest stroną mobilną a co nią nie jest ?