Dzień pre-orderów pełen problemów. Niektórym nie udało się zamówić nowego iPhone'a.
Nie jest łatwo zamówić iPhone’a 14. Użytkownicy narzekają na błędy w sklepie Apple
Od dziś można już składać zamówienia na świeżo zaprezentowane iPhone’y 14 oraz słuchawki AirPods 2. Użytkownicy z całego świata rzucili się na pre-ordery, a oficjalny sklep Apple najwyraźniej nie uciągnął takiego zainteresowania. Internauci zgłaszają liczne usterki zarówno w aplikacji zakupowej jak i witrynie sklepu.
Ceny szokują, ale chętnych nie brakuje
Nowe sprzęty od Apple zaprezentowane podczas środowej konferencji szokują przede wszystkim ceną. W górę poszybowały nie tylko iPhone'y i nowe zegarki, ale także liczne akcesoria, takie jak ładowarki, akumulatory czy przejściówki. Nie ma jednak takiej kwoty, która powstrzymałaby zagorzałych fanów giganta z Cupertino przed premierowymi zakupami. I choć chęci są, to składanie zamówienia wcale nie należy do najprostszych.
iPhony 14 trafią na sklepowe półki dopiero 16 września, ale już dziś można składać zamówienia przedpremierowe. Ci, którzy podjęli próbę, zgłaszają liczne usterki, uniemożliwiające finalizację płatności.
Media społecznościowe zalały się skargami na odrzucone karty, nieładujące się zakładki aplikacji Apple Store i strony internetowej sklepu Apple oraz błędy podczas płatności.
Niektórzy użytkownicy zgłaszali także zmieniające się terminy realizacji lub całkowity brak możliwości złożenia zamówienia.
Wszystko wskazuje więc na to, że drożyzna fanom Apple niestraszna, a firma niebawem znów będzie mogła świętować rekordy sprzedażowe. Choć mówiąc szczerze, letnia konferencja (streszczenie najważniejszych informacji pod tym adresem) okazała się wyjątkowo nużąca a zaprezentowane sprzęty niezbyt ekscytujące. Prawdopodobnie Apple ma w zanadrzu jeszcze kilka asów, które pokaże jeszcze w tym roku. Miejmy więc nadzieję, że odgrzewany iPhone 14 był tylko rozgrzewką.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu