Największy bank w Polsce zapowiedział właśnie zmiany w swojej bankowości internetowej iPKO. Można już zobaczyć, jak będzie teraz wyglądało korzystanie z tego serwisu transakcyjnego.
Najważniejsza zmiana jest taka, że już niedługo iPKO będzie się dostosowywało automatycznie do ekranu urządzenia, na którym będziecie korzystać z bankowości internetowej.
PKO Bank Polski zapowiada, że w nowej wersji iPKO korzystanie z serwisu będzie bardziej intuicyjne, a dostęp do podstawowych i najczęściej wykorzystywanych funkcji ma być dużo łatwiejsze i szybsze. Przebudowano w tym celu menu dostępu do najpopularniejszych zadań.
Zobacz też: iPKO logowanie
Nowa wersja serwisu powstała przede wszystkim jako odpowiedź na potrzeby klientów, którzy oczekiwali możliwości wygodnego bankowania na wszystkich urządzeniach mobilnych: telefonach, tabletach i laptopach. Dlatego zmiany w iPKO będą w dużej mierze spójne z rozwiązaniami znanymi z aplikacji IKO, co dodatkowo sprawi, że klienci będą mieli podobne doświadczenia z korzystania z iPKO i IKO.
Dowiedz się więcej: iPKO aplikacja
Największe zmiany pojawią się na głównym pulpicie bankowości iPKO, czyli najważniejszej części tego serwisu transakcyjnego, poza wspomnianą responsywnością strony startowej serwisu, pojawi się na niej nowa nawigacja po produktach czy skróty do najczęściej wykorzystywanych funkcji.
Polecamy również: iPKO biznes
Ważną informacją jest też fakt, iż wraz z udostępnieniem nowej wersji iPKO, wyłączony zostanie iPKO lajt. Co oznacza, że klienci, którzy korzystali z niego do tej pory na urządzeniach mobilnych, nie będą mieli już wyboru pomiędzy pełną i mobilną wersją serwisu. Za to logując się do nowego iPKO w przeglądarce na swoich smartfonach, będą mogli korzystać z funkcji niedostępnych iPKO lajt takich jak - przelewy krajowe, zlecenia stałe czy zmienianie limitów na koncie.
Sprawdź też: iPKO junior
Źródło: PKO Bank Polski
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu