Sprzedaż prasy drukowanej od kilku lat spada, to nieunikniony trend w dobie powszechnej cyfryzacji, wydawcy zdają sobie z tego sprawę, więc dbają o cyfrową prenumeratę z należytą starannością. Bez wątpienia Agora robi to dobrze, zwłaszcza jeśli uwzględnimy dzisiejsze ogłoszenie.
Agora może pochwalić całkiem dobrymi wynikami cyfrowej prenumeraty Wyborczej, jeszcze na koniec 2017 roku było to 133 tys. prenumeratorów, ale już w perspektywie do 2022 roku ma ich być prawie dwa razy więcej.
Jerzy Wójcik, wydawca Gazety Wyborczej:
2019 to kluczowy rok w konsekwentnej cyfrowej transformacji „Gazety Wyborczej”, której 30-lecie będziemy świętować już niebawem. Od kilku miesięcy obserwujemy znaczne zwiększenie zainteresowania treściami dziennika w internecie, co ma swoje odzwierciedlenie zarówno w ruchu na Wyborcza.pl i zaangażowaniu odbiorców serwisu, jak i w wynikach sprzedaży prenumeraty cyfrowej. Chcemy, żeby serwis Wyborcza.pl oferował nie tylko dziennikarstwo najwyższej próby i poczucie przynależności, ale także wygodę i przyjemność korzystania, dlatego wprowadzamy kolejne udogodnienia dla naszych subskrybentów.
Dzisiejsze nowości powinny pomóc nakręcić ten wynik. Od dziś, poza dostępem do serwisów Wyborczej subskrybenci każdego z dostępnych pakietów będą mogli korzystać za darmo z płatnej wersji aplikacji gazety na Androidzie i iOS. Ponadto będą mogli przeglądać w czytniku pełne wydanie papierowe Gazety Wyborczej, z poziomu którego będą mogli udostępniać teksty znajomym, bez prenumeraty.
Natomiast w przypadku samego pakietu Premium, jego subskrybenci uzyskają dodatkowo dwie prenumeraty dla bliskich sobie osób - tak więc przy płatności cyklicznej koszt na jedną osobę wyniesie niespełna 10,00 zł.
Danuta Breguła, dyrektor ds. strategii i rozwoju online Gazety Wyborczej:
Wobec rosnącego grona czytelników cyfrowej „Gazety Wyborczej”, którzy zdecydowali się na prenumeratę, czujemy szczególne zobowiązanie - w oparciu o ich komentarze, listy i sugestie udoskonalamy serwis, zarówno w obszarze treści, jak i rozwiązań technicznych. Zmiany wprowadzone tym razem koncentrują się wygodzie korzystania z cyfrowych materiałów - stąd dodanie nielimitowanego dostępu do aplikacji „Wyborczej” do każdego pakietu. Wielu czytelników ceni sobie możliwość przejrzenia porannego wydania „Gazety Wyborczej” w wersji jak z kiosku, dlatego od teraz dajemy im taką możliwość na Wyborcza.pl. Natomiast pakiet Wyborcza Premium zawiera dwa dodatkowe dostępy dla bliskich, pozwalając np. na podzielenie się rachunkiem za prenumeratę jak w przypadku Netflixa czy Spotify.
Płatności za oba pakiety uzależnione są od wersji subskrypcji, w przypadku wykupienia miesięcznej jej koszt wynosi 25,00 zł za wersję podstawową i 39,00 zł za wersję premium. Jeśli z kolei zdecydujemy się na subskrypcję cykliczną jej koszt zostaje obniżony do odpowiednio 19,90 i 29,90 zł. Widać więc, że sporo osób przerzuci się na wersję premium, zwłaszcza jeśli mają w rodzinie czy wśród znajomych osoby, które również wykupuję prenumeratę Wyborczej.
Źródło: Agora.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu