Polska

Jesteś w Plusie i coś nie działa? Plus skomentował doniesienia o awarii

JS
Jakub Szczęsny
41

Jak wynika z naszych ustaleń oraz danych z innych niezależnych serwisów, sieć Plus przeżywa obecnie poważną awarię. Użytkownicy w całej Polsce zgłaszają, że telefony albo nie logują się do sieci, albo nie ma możliwości skorzystania z mobilnego Internetu lub nawiązywania połączeń telefonicznych.

Biorąc pod uwagę ogół sygnałów na temat problemów w sieci Plus, te zaczęły się około godziny 11:30. Urządzenia działające w infrastrukturze tego operatora albo nie wyszukują stacji bazowej zgłaszając permanentny brak zasięgu, albo logują się do niej - jednak bez dostępu do mobilnego Internetu. Problem ponadto jest z realizowaniem połączeń telefonicznych - są one albo zrywane, albo w ogóle nie dochodzą do skutku.

Czytaj również: Awaria mBank: problemy z działaniem internetowej wersji banku

O problemie w sieci Plus informuje również serwis Downdetector. W tweecie wskazał na to, że wielu użytkowników ma trudności z dostępem do usług operatora:

Biorąc pod uwagę ogół sygnałów na temat problemów w sieci Plus, te zaczęły się około godziny 11:30. Urządzenia działające w infrastrukturze tego operatora albo nie wyszukują stacji bazowej zgłaszając permanentny brak zasięgu, albo logują się do niej - jednak bez dostępu do mobilnego Internetu. Problem ponadto jest z realizowaniem połączeń telefonicznych - są one albo zrywane, albo w ogóle nie dochodzą do skutku.

Czytaj również: Awaria mBank: problemy z działaniem internetowej wersji banku

O problemie w sieci Plus informuje również serwis Downdetector. W tweecie wskazał na to, że wielu użytkowników ma trudności z dostępem do usług operatora:

Informacje z downdetector.pl

Awaria sieci Plus. Co nie działa?

Jak wynika z sygnałów, które dotarły do redakcji Antyweb a także na bazie naszych osobistych doświadczeń (mój telefon ma obecnie problemy z działaniem sieci Plus) - istnieją takie problemy jak:

  • Logowanie się do sieci
  • Problemy ze sprawdzeniem stanu usług
  • Niemożność korzystania z mobilnego internetu
  • Brak możliwości odbierania / wysyłania wiadomości SMS
  • Niedogodności w trakcie nawiązywania i utrzymywania połączeń telefonicznych

Redakcja Antyweb już zwróciła się do sieci Plus o komentarz w sprawie awarii. O postępach w usuwaniu jej skutków będziemy informować w tym wpisie. Bazując na danych z Downdetector.pl, zasięg problemów obejmuje całą Polskę oraz użytkowników korzystających z usług roamingowych na terenie innych krajów.

Godzina 12:45 - czy w sieci Plus dalej jest awaria?

W dalszym ciągu monitorujemy sytuację w sieci Plus. Aktualnie, widać że operator pracuje nad przywróceniem dostępu do usług które ucierpiały z powodu awarii. Użytkownicy w całej Polsce informują w serwisie Downdetector o problemach w dostępie do takich funkcji infrastruktury jak mobilny internet lub możliwość zalogowania się do sieci. W dalszym ciągu nie otrzymaliśmy żadnego komentarza w sprawie awarii - spodziewamy się, że ten zostanie nam udostępniony już po ustąpieniu wszystkich niedogodności.

O informację w sprawie awarii zapytaliśmy również na Twitterze. W tym miejscu Plus również nie udostępnił jak na razie żadnego komunikatu, który tłumaczyłby obecny stan rzeczy.

W moim prywatnym telefonie na chwilę pojawił się dostęp do mobilnego internetu, jednak już po chwili znikł. Jeżeli już można korzystać z zasobów Sieci, działa on niesamowicie powoli i zwyczajnie nie jestem w stanie komfortowo korzystać z aplikacji lub stron internetowych.

Pojawiła się odpowiedź od sieci Plus. Jak na razie, operator zareagował jedynie na Twitterze. Jak wynika z naszych analiz, w dalszym ciągu niektórzy użytkownicy mają problemy z różnymi usługami. W okolicach godziny 15:00 nie można było między innymi dzwonić. Co jakiś czas niektórzy nasi Czytelnicy przysyłają nam maile oraz DM-y w mediach społecznościowych, które wskazują na to że jeszcze nie wszystko działa tak, jak powinno.

Jeżeli macie jakiekolwiek problemy z działaniem sieci Plus - dawajcie nam znać. Dzięki temu, zarówno my jak i operator będziemy wiedzieć, czy wszystkie kłopoty wynikające z awarii zostały zażegnane.

Czekamy na oficjalną, mailową odpowiedź operatora

Plus jeszcze nie odpisał na naszego maila, który został przez nas wysłany tuż po rozpoczęciu się problemów w sieci:

Szanowni Państwo,

Czytelnicy serwisu Antyweb zgłaszają nam, że aktualne trwa awaria w infrastrukturze sieci Plus. Jej skutki odczuwamy również my - mój osobisty telefon nie łączy się z mobilnym internetem oraz występują trudności z nawiązywaniem połączeń / logowaniem się do sieci. W związku z tym zdarzeniem, serdecznie prosimy o przekazanie nam komentarza w tej sprawie: z jakiego powodu powstała ta awaria, czy została już usunięta (lub kiedy zostanie usunięta) i czy użytkownicy mogą liczyć na jakiekolwiek rekompensaty z powodu tych niedogodności.

Będę niezwykle wdzięczny za przekazanie redakcji Antyweb takich informacji.

Biorąc pod uwagę fakt, iż niektórzy użytkownicy w dalszym ciągu mają problemy z Plusem, pytanie o rekompensaty jest jak najbardziej zasadne. Chociażby w moim przypadku - niedogodności pojawiły się w samym środku realizowania przeze mnie bardzo istotnego projektu, który wymagał ode mnie łączności telefonicznej z kilkoma osobami. Co prawda miałem zapasowe urządzenia i metody dostępu do Internetu - niemniej niemożność prowadzenia rozmów była dla mnie szczególnie uciążliwa.

Gdy tylko pojawi się oficjalna informacja ze strony Plusa, niezwłocznie Was poinformujemy.

Wpis będzie aktualizowany. Niedługo pojawi się tutaj więcej informacji na temat awarii w sieci Plus

Informacje z downdetector.pl

Awaria sieci Plus. Co nie działa?

Jak wynika z sygnałów, które dotarły do redakcji Antyweb a także na bazie naszych osobistych doświadczeń (mój telefon ma obecnie problemy z działaniem sieci Plus) - istnieją takie problemy jak:

  • Logowanie się do sieci
  • Problemy ze sprawdzeniem stanu usług
  • Niemożność korzystania z mobilnego internetu
  • Brak możliwości odbierania / wysyłania wiadomości SMS
  • Niedogodności w trakcie nawiązywania i utrzymywania połączeń telefonicznych

Redakcja Antyweb już zwróciła się do sieci Plus o komentarz w sprawie awarii. O postępach w usuwaniu jej skutków będziemy informować w tym wpisie. Bazując na danych z Downdetector.pl, zasięg problemów obejmuje całą Polskę oraz użytkowników korzystających z usług roamingowych na terenie innych krajów.

Godzina 12:45 - czy w sieci Plus dalej jest awaria?

W dalszym ciągu monitorujemy sytuację w sieci Plus. Aktualnie, widać że operator pracuje nad przywróceniem dostępu do usług które ucierpiały z powodu awarii. Użytkownicy w całej Polsce informują w serwisie Downdetector o problemach w dostępie do takich funkcji infrastruktury jak mobilny internet lub możliwość zalogowania się do sieci. W dalszym ciągu nie otrzymaliśmy żadnego komentarza w sprawie awarii - spodziewamy się, że ten zostanie nam udostępniony już po ustąpieniu wszystkich niedogodności.

O informację w sprawie awarii zapytaliśmy również na Twitterze. W tym miejscu Plus również nie udostępnił jak na razie żadnego komunikatu, który tłumaczyłby obecny stan rzeczy.

Biorąc pod uwagę ogół sygnałów na temat problemów w sieci Plus, te zaczęły się około godziny 11:30. Urządzenia działające w infrastrukturze tego operatora albo nie wyszukują stacji bazowej zgłaszając permanentny brak zasięgu, albo logują się do niej - jednak bez dostępu do mobilnego Internetu. Problem ponadto jest z realizowaniem połączeń telefonicznych - są one albo zrywane, albo w ogóle nie dochodzą do skutku.

Czytaj również: Awaria mBank: problemy z działaniem internetowej wersji banku

O problemie w sieci Plus informuje również serwis Downdetector. W tweecie wskazał na to, że wielu użytkowników ma trudności z dostępem do usług operatora:

Informacje z downdetector.pl

Awaria sieci Plus. Co nie działa?

Jak wynika z sygnałów, które dotarły do redakcji Antyweb a także na bazie naszych osobistych doświadczeń (mój telefon ma obecnie problemy z działaniem sieci Plus) - istnieją takie problemy jak:

  • Logowanie się do sieci
  • Problemy ze sprawdzeniem stanu usług
  • Niemożność korzystania z mobilnego internetu
  • Brak możliwości odbierania / wysyłania wiadomości SMS
  • Niedogodności w trakcie nawiązywania i utrzymywania połączeń telefonicznych

Redakcja Antyweb już zwróciła się do sieci Plus o komentarz w sprawie awarii. O postępach w usuwaniu jej skutków będziemy informować w tym wpisie. Bazując na danych z Downdetector.pl, zasięg problemów obejmuje całą Polskę oraz użytkowników korzystających z usług roamingowych na terenie innych krajów.

Godzina 12:45 - czy w sieci Plus dalej jest awaria?

W dalszym ciągu monitorujemy sytuację w sieci Plus. Aktualnie, widać że operator pracuje nad przywróceniem dostępu do usług które ucierpiały z powodu awarii. Użytkownicy w całej Polsce informują w serwisie Downdetector o problemach w dostępie do takich funkcji infrastruktury jak mobilny internet lub możliwość zalogowania się do sieci. W dalszym ciągu nie otrzymaliśmy żadnego komentarza w sprawie awarii - spodziewamy się, że ten zostanie nam udostępniony już po ustąpieniu wszystkich niedogodności.

O informację w sprawie awarii zapytaliśmy również na Twitterze. W tym miejscu Plus również nie udostępnił jak na razie żadnego komunikatu, który tłumaczyłby obecny stan rzeczy.

W moim prywatnym telefonie na chwilę pojawił się dostęp do mobilnego internetu, jednak już po chwili znikł. Jeżeli już można korzystać z zasobów Sieci, działa on niesamowicie powoli i zwyczajnie nie jestem w stanie komfortowo korzystać z aplikacji lub stron internetowych.

Pojawiła się odpowiedź od sieci Plus. Jak na razie, operator zareagował jedynie na Twitterze. Jak wynika z naszych analiz, w dalszym ciągu niektórzy użytkownicy mają problemy z różnymi usługami. W okolicach godziny 15:00 nie można było między innymi dzwonić. Co jakiś czas niektórzy nasi Czytelnicy przysyłają nam maile oraz DM-y w mediach społecznościowych, które wskazują na to że jeszcze nie wszystko działa tak, jak powinno.

Jeżeli macie jakiekolwiek problemy z działaniem sieci Plus - dawajcie nam znać. Dzięki temu, zarówno my jak i operator będziemy wiedzieć, czy wszystkie kłopoty wynikające z awarii zostały zażegnane.

Czekamy na oficjalną, mailową odpowiedź operatora

Plus jeszcze nie odpisał na naszego maila, który został przez nas wysłany tuż po rozpoczęciu się problemów w sieci:

Szanowni Państwo,

Czytelnicy serwisu Antyweb zgłaszają nam, że aktualne trwa awaria w infrastrukturze sieci Plus. Jej skutki odczuwamy również my - mój osobisty telefon nie łączy się z mobilnym internetem oraz występują trudności z nawiązywaniem połączeń / logowaniem się do sieci. W związku z tym zdarzeniem, serdecznie prosimy o przekazanie nam komentarza w tej sprawie: z jakiego powodu powstała ta awaria, czy została już usunięta (lub kiedy zostanie usunięta) i czy użytkownicy mogą liczyć na jakiekolwiek rekompensaty z powodu tych niedogodności.

Będę niezwykle wdzięczny za przekazanie redakcji Antyweb takich informacji.

Biorąc pod uwagę fakt, iż niektórzy użytkownicy w dalszym ciągu mają problemy z Plusem, pytanie o rekompensaty jest jak najbardziej zasadne. Chociażby w moim przypadku - niedogodności pojawiły się w samym środku realizowania przeze mnie bardzo istotnego projektu, który wymagał ode mnie łączności telefonicznej z kilkoma osobami. Co prawda miałem zapasowe urządzenia i metody dostępu do Internetu - niemniej niemożność prowadzenia rozmów była dla mnie szczególnie uciążliwa.

Gdy tylko pojawi się oficjalna informacja ze strony Plusa, niezwłocznie Was poinformujemy.

Wpis będzie aktualizowany. Niedługo pojawi się tutaj więcej informacji na temat awarii w sieci Plus

W moim prywatnym telefonie na chwilę pojawił się dostęp do mobilnego internetu, jednak już po chwili znikł. Jeżeli już można korzystać z zasobów Sieci, działa on niesamowicie powoli i zwyczajnie nie jestem w stanie komfortowo korzystać z aplikacji lub stron internetowych.

Pojawiła się odpowiedź od sieci Plus. Jak na razie, operator zareagował jedynie na Twitterze. Jak wynika z naszych analiz, w dalszym ciągu niektórzy użytkownicy mają problemy z różnymi usługami. W okolicach godziny 15:00 nie można było między innymi dzwonić. Co jakiś czas niektórzy nasi Czytelnicy przysyłają nam maile oraz DM-y w mediach społecznościowych, które wskazują na to że jeszcze nie wszystko działa tak, jak powinno.

Biorąc pod uwagę ogół sygnałów na temat problemów w sieci Plus, te zaczęły się około godziny 11:30. Urządzenia działające w infrastrukturze tego operatora albo nie wyszukują stacji bazowej zgłaszając permanentny brak zasięgu, albo logują się do niej - jednak bez dostępu do mobilnego Internetu. Problem ponadto jest z realizowaniem połączeń telefonicznych - są one albo zrywane, albo w ogóle nie dochodzą do skutku.

Czytaj również: Awaria mBank: problemy z działaniem internetowej wersji banku

O problemie w sieci Plus informuje również serwis Downdetector. W tweecie wskazał na to, że wielu użytkowników ma trudności z dostępem do usług operatora:

Informacje z downdetector.pl

Awaria sieci Plus. Co nie działa?

Jak wynika z sygnałów, które dotarły do redakcji Antyweb a także na bazie naszych osobistych doświadczeń (mój telefon ma obecnie problemy z działaniem sieci Plus) - istnieją takie problemy jak:

  • Logowanie się do sieci
  • Problemy ze sprawdzeniem stanu usług
  • Niemożność korzystania z mobilnego internetu
  • Brak możliwości odbierania / wysyłania wiadomości SMS
  • Niedogodności w trakcie nawiązywania i utrzymywania połączeń telefonicznych

Redakcja Antyweb już zwróciła się do sieci Plus o komentarz w sprawie awarii. O postępach w usuwaniu jej skutków będziemy informować w tym wpisie. Bazując na danych z Downdetector.pl, zasięg problemów obejmuje całą Polskę oraz użytkowników korzystających z usług roamingowych na terenie innych krajów.

Godzina 12:45 - czy w sieci Plus dalej jest awaria?

W dalszym ciągu monitorujemy sytuację w sieci Plus. Aktualnie, widać że operator pracuje nad przywróceniem dostępu do usług które ucierpiały z powodu awarii. Użytkownicy w całej Polsce informują w serwisie Downdetector o problemach w dostępie do takich funkcji infrastruktury jak mobilny internet lub możliwość zalogowania się do sieci. W dalszym ciągu nie otrzymaliśmy żadnego komentarza w sprawie awarii - spodziewamy się, że ten zostanie nam udostępniony już po ustąpieniu wszystkich niedogodności.

O informację w sprawie awarii zapytaliśmy również na Twitterze. W tym miejscu Plus również nie udostępnił jak na razie żadnego komunikatu, który tłumaczyłby obecny stan rzeczy.

W moim prywatnym telefonie na chwilę pojawił się dostęp do mobilnego internetu, jednak już po chwili znikł. Jeżeli już można korzystać z zasobów Sieci, działa on niesamowicie powoli i zwyczajnie nie jestem w stanie komfortowo korzystać z aplikacji lub stron internetowych.

Pojawiła się odpowiedź od sieci Plus. Jak na razie, operator zareagował jedynie na Twitterze. Jak wynika z naszych analiz, w dalszym ciągu niektórzy użytkownicy mają problemy z różnymi usługami. W okolicach godziny 15:00 nie można było między innymi dzwonić. Co jakiś czas niektórzy nasi Czytelnicy przysyłają nam maile oraz DM-y w mediach społecznościowych, które wskazują na to że jeszcze nie wszystko działa tak, jak powinno.

Jeżeli macie jakiekolwiek problemy z działaniem sieci Plus - dawajcie nam znać. Dzięki temu, zarówno my jak i operator będziemy wiedzieć, czy wszystkie kłopoty wynikające z awarii zostały zażegnane.

Czekamy na oficjalną, mailową odpowiedź operatora

Plus jeszcze nie odpisał na naszego maila, który został przez nas wysłany tuż po rozpoczęciu się problemów w sieci:

Szanowni Państwo,

Czytelnicy serwisu Antyweb zgłaszają nam, że aktualne trwa awaria w infrastrukturze sieci Plus. Jej skutki odczuwamy również my - mój osobisty telefon nie łączy się z mobilnym internetem oraz występują trudności z nawiązywaniem połączeń / logowaniem się do sieci. W związku z tym zdarzeniem, serdecznie prosimy o przekazanie nam komentarza w tej sprawie: z jakiego powodu powstała ta awaria, czy została już usunięta (lub kiedy zostanie usunięta) i czy użytkownicy mogą liczyć na jakiekolwiek rekompensaty z powodu tych niedogodności.

Będę niezwykle wdzięczny za przekazanie redakcji Antyweb takich informacji.

Biorąc pod uwagę fakt, iż niektórzy użytkownicy w dalszym ciągu mają problemy z Plusem, pytanie o rekompensaty jest jak najbardziej zasadne. Chociażby w moim przypadku - niedogodności pojawiły się w samym środku realizowania przeze mnie bardzo istotnego projektu, który wymagał ode mnie łączności telefonicznej z kilkoma osobami. Co prawda miałem zapasowe urządzenia i metody dostępu do Internetu - niemniej niemożność prowadzenia rozmów była dla mnie szczególnie uciążliwa.

Gdy tylko pojawi się oficjalna informacja ze strony Plusa, niezwłocznie Was poinformujemy.

Wpis będzie aktualizowany. Niedługo pojawi się tutaj więcej informacji na temat awarii w sieci Plus

Jeżeli macie jakiekolwiek problemy z działaniem sieci Plus - dawajcie nam znać. Dzięki temu, zarówno my jak i operator będziemy wiedzieć, czy wszystkie kłopoty wynikające z awarii zostały zażegnane.

Czekamy na oficjalną, mailową odpowiedź operatora

Plus jeszcze nie odpisał na naszego maila, który został przez nas wysłany tuż po rozpoczęciu się problemów w sieci:

Szanowni Państwo,

Czytelnicy serwisu Antyweb zgłaszają nam, że aktualne trwa awaria w infrastrukturze sieci Plus. Jej skutki odczuwamy również my - mój osobisty telefon nie łączy się z mobilnym internetem oraz występują trudności z nawiązywaniem połączeń / logowaniem się do sieci. W związku z tym zdarzeniem, serdecznie prosimy o przekazanie nam komentarza w tej sprawie: z jakiego powodu powstała ta awaria, czy została już usunięta (lub kiedy zostanie usunięta) i czy użytkownicy mogą liczyć na jakiekolwiek rekompensaty z powodu tych niedogodności.

Będę niezwykle wdzięczny za przekazanie redakcji Antyweb takich informacji.

Biorąc pod uwagę fakt, iż niektórzy użytkownicy w dalszym ciągu mają problemy z Plusem, pytanie o rekompensaty jest jak najbardziej zasadne. Chociażby w moim przypadku - niedogodności pojawiły się w samym środku realizowania przeze mnie bardzo istotnego projektu, który wymagał ode mnie łączności telefonicznej z kilkoma osobami. Co prawda miałem zapasowe urządzenia i metody dostępu do Internetu - niemniej niemożność prowadzenia rozmów była dla mnie szczególnie uciążliwa.

Gdy tylko pojawi się oficjalna informacja ze strony Plusa, niezwłocznie Was poinformujemy.

Wpis będzie aktualizowany. Niedługo pojawi się tutaj więcej informacji na temat awarii w sieci Plus

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy: