Wczoraj informowaliśmy Was o powiewie świeżości i nowoczesności w usługach finansowych Poczty Polskiej, teraz podobne wieści mamy w temacie usług nadawania paczek, z poziomu aplikacji mobilnej Pocztex Mobile.
Aplikacja Pocztex Mobile zadebiutowała w mobilnych sklepach w zeszłym roku - Aplikacja Pocztex Mobile już dostępna! Na to czekaliśmy tyle lat?
Na start pełniła jednak funkcję, że tak powiem - informacyjną, choć też nie do końca, gdyż nie działała w niej lokalizacja punktów czy automatów paczkowych. Wczoraj zadebiutowała nowa jej wersja, już z funkcją nadawania paczek i to bez konieczności drukowania etykiet czy wypełniania potrzebnych dokumentów w placówkach Poczty Polskiej.
Piotr Szajczyk, Wiceprezes Zarządu Poczty Polskiej ds. Sprzedaży:
Naszym celem jest maksymalne uproszczenie procesu nadawania przesyłek. Dzięki nowej funkcji aplikacji Pocztex Mobile klienci mogą nadawać paczki wygodnie, szybko i bez etykiet, korzystając z jednej z największych sieci punktów nadania w Polsce. To kolejny krok w stronę nowoczesnych i wygodnych rozwiązań, których oczekują nasi użytkownicy.
Jak to działa? Po uprzednim wypełnieniu swoich danych osobowych i adresowych,- te później będą już automatycznie się załączać, określamy dane odbiorcy,- tu również można je zautomatyzować, dodając je wcześniej do swoich kontaktów w aplikacji. Później znajdujemy jeszcze tylko punkt nadania i odbioru oraz opłacamy przesyłkę.
Nie trzeba już drukować tu etykiety, wystarczy nanieść ręcznie na paczce numer nadania i zanieść ją do punktu nadania lub pobliskiego automatu paczkowego.
Co do lokalizacji punktów czy automatów paczkowych, ta już działa, aczkolwiek z pewnym opóźnieniem - jak już przyznaliśmy uprawienia do lokalizacji, trzeba odczekać kilka sekund na mapie, by ta prawidłowo wskazała odpowiednie punkty na mapie.
Źródło: Poczta Polska.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu