Płatności i bankowość

Kolejna awaria w PKO Bank Polski i Inteligo — nie działa wiele usług

Piotr Kurek
Kolejna awaria w PKO Bank Polski i Inteligo — nie działa wiele usług
17

Kilka dni po poważnej awarii INB Bank Śląski, która była przyczyną wielu problemów z płatnościami, wypłatami i logowaniem do konta, z kolejną usterką boryka się kolejny bank. Wiele usług PKO BP oraz Inteligo nie działa.

Bank PKO BP znów boryka się z  poważną awarią. Po październikowych problemach, które zostały stosunkowo szybko wyeliminowane, nic nie wskazywało, że kilka tygodni później klienci znów nie będą mieli dostępu do swoich kont, kart i płatności.

Pierwsze wzmianki o awarii pojawiły się dziś, chwilę po godzinie 15. Pierwsi klienci zaczęli zgłaszać swoje problemy na profilach społecznościowych PKO BP i Inteligo. Obie instytucje nie pozwalają na logowanie do kont, a rozżaleni właściciele kont bankowych borykają się z problemami przy kontakcie z infolinią i przy realizacji płatności. Nie działa także BLIK.

Strony logowania PKO BP i Inteligo oraz aplikacja IKO nie działają

Bank na chwilę obecną nie podaje oficjalnych informacji na temat awarii. Będziemy Was informować na bieżąco jak wygląda sytuacja i kiedy wszystkie usługi oferowane przez PKO BP znów będą dostępne.

Zobacz też: iPKO logowanie

AKTUALIZACJA NA BIEŻĄCO

Bank na swoim oficjalnym koncie Twitter zamieścił informację o losowych utrudnieniach z dostępem do IKO i iPKO twierdząc, że wszystkie karty działają prawidłowo.

Bank PKO BP znów boryka się z  poważną awarią. Po październikowych problemach, które zostały stosunkowo szybko wyeliminowane, nic nie wskazywało, że kilka tygodni później klienci znów nie będą mieli dostępu do swoich kont, kart i płatności.

Pierwsze wzmianki o awarii pojawiły się dziś, chwilę po godzinie 15. Pierwsi klienci zaczęli zgłaszać swoje problemy na profilach społecznościowych PKO BP i Inteligo. Obie instytucje nie pozwalają na logowanie do kont, a rozżaleni właściciele kont bankowych borykają się z problemami przy kontakcie z infolinią i przy realizacji płatności. Nie działa także BLIK.

Strony logowania PKO BP i Inteligo oraz aplikacja IKO nie działają

Bank na chwilę obecną nie podaje oficjalnych informacji na temat awarii. Będziemy Was informować na bieżąco jak wygląda sytuacja i kiedy wszystkie usługi oferowane przez PKO BP znów będą dostępne.

Zobacz też: iPKO logowanie

AKTUALIZACJA NA BIEŻĄCO

Bank na swoim oficjalnym koncie Twitter zamieścił informację o losowych utrudnieniach z dostępem do IKO i iPKO twierdząc, że wszystkie karty działają prawidłowo.

Bank nie jest zbyt wylewny z informacji dotyczącymi trwającej już przeszło drugą godzinę awarii. Nasi czytelnicy donoszą, że nie działają także karty płatnicze.

Aktualizacja 18:15

Bank poinformował o usunięciu awarii, jednak wciąż nie znamy jej przyczyny.

Dajcie znać w komentarzach, czy wszystko Wam działa.

Bank nie jest zbyt wylewny z informacji dotyczącymi trwającej już przeszło drugą godzinę awarii. Nasi czytelnicy donoszą, że nie działają także karty płatnicze.

Bank PKO BP znów boryka się z  poważną awarią. Po październikowych problemach, które zostały stosunkowo szybko wyeliminowane, nic nie wskazywało, że kilka tygodni później klienci znów nie będą mieli dostępu do swoich kont, kart i płatności.

Pierwsze wzmianki o awarii pojawiły się dziś, chwilę po godzinie 15. Pierwsi klienci zaczęli zgłaszać swoje problemy na profilach społecznościowych PKO BP i Inteligo. Obie instytucje nie pozwalają na logowanie do kont, a rozżaleni właściciele kont bankowych borykają się z problemami przy kontakcie z infolinią i przy realizacji płatności. Nie działa także BLIK.

Strony logowania PKO BP i Inteligo oraz aplikacja IKO nie działają

Bank na chwilę obecną nie podaje oficjalnych informacji na temat awarii. Będziemy Was informować na bieżąco jak wygląda sytuacja i kiedy wszystkie usługi oferowane przez PKO BP znów będą dostępne.

Zobacz też: iPKO logowanie

AKTUALIZACJA NA BIEŻĄCO

Bank na swoim oficjalnym koncie Twitter zamieścił informację o losowych utrudnieniach z dostępem do IKO i iPKO twierdząc, że wszystkie karty działają prawidłowo.

Bank nie jest zbyt wylewny z informacji dotyczącymi trwającej już przeszło drugą godzinę awarii. Nasi czytelnicy donoszą, że nie działają także karty płatnicze.

Aktualizacja 18:15

Bank poinformował o usunięciu awarii, jednak wciąż nie znamy jej przyczyny.

Dajcie znać w komentarzach, czy wszystko Wam działa.

Aktualizacja 18:15

Bank poinformował o usunięciu awarii, jednak wciąż nie znamy jej przyczyny.

Bank PKO BP znów boryka się z  poważną awarią. Po październikowych problemach, które zostały stosunkowo szybko wyeliminowane, nic nie wskazywało, że kilka tygodni później klienci znów nie będą mieli dostępu do swoich kont, kart i płatności.

Pierwsze wzmianki o awarii pojawiły się dziś, chwilę po godzinie 15. Pierwsi klienci zaczęli zgłaszać swoje problemy na profilach społecznościowych PKO BP i Inteligo. Obie instytucje nie pozwalają na logowanie do kont, a rozżaleni właściciele kont bankowych borykają się z problemami przy kontakcie z infolinią i przy realizacji płatności. Nie działa także BLIK.

Strony logowania PKO BP i Inteligo oraz aplikacja IKO nie działają

Bank na chwilę obecną nie podaje oficjalnych informacji na temat awarii. Będziemy Was informować na bieżąco jak wygląda sytuacja i kiedy wszystkie usługi oferowane przez PKO BP znów będą dostępne.

Zobacz też: iPKO logowanie

AKTUALIZACJA NA BIEŻĄCO

Bank na swoim oficjalnym koncie Twitter zamieścił informację o losowych utrudnieniach z dostępem do IKO i iPKO twierdząc, że wszystkie karty działają prawidłowo.

Bank nie jest zbyt wylewny z informacji dotyczącymi trwającej już przeszło drugą godzinę awarii. Nasi czytelnicy donoszą, że nie działają także karty płatnicze.

Aktualizacja 18:15

Bank poinformował o usunięciu awarii, jednak wciąż nie znamy jej przyczyny.

Dajcie znać w komentarzach, czy wszystko Wam działa.

Dajcie znać w komentarzach, czy wszystko Wam działa.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu