Kilka dni po poważnej awarii INB Bank Śląski, która była przyczyną wielu problemów z płatnościami, wypłatami i logowaniem do konta, z kolejną usterką boryka się kolejny bank. Wiele usług PKO BP oraz Inteligo nie działa.
Kolejna awaria w PKO Bank Polski i Inteligo — nie działa wiele usług
Bank PKO BP znów boryka się z poważną awarią. Po październikowych problemach, które zostały stosunkowo szybko wyeliminowane, nic nie wskazywało, że kilka tygodni później klienci znów nie będą mieli dostępu do swoich kont, kart i płatności.
Pierwsze wzmianki o awarii pojawiły się dziś, chwilę po godzinie 15. Pierwsi klienci zaczęli zgłaszać swoje problemy na profilach społecznościowych PKO BP i Inteligo. Obie instytucje nie pozwalają na logowanie do kont, a rozżaleni właściciele kont bankowych borykają się z problemami przy kontakcie z infolinią i przy realizacji płatności. Nie działa także BLIK.
Strony logowania PKO BP i Inteligo oraz aplikacja IKO nie działają
Bank na chwilę obecną nie podaje oficjalnych informacji na temat awarii. Będziemy Was informować na bieżąco jak wygląda sytuacja i kiedy wszystkie usługi oferowane przez PKO BP znów będą dostępne.
Zobacz też: iPKO logowanie
AKTUALIZACJA NA BIEŻĄCO
Bank na swoim oficjalnym koncie Twitter zamieścił informację o losowych utrudnieniach z dostępem do IKO i iPKO twierdząc, że wszystkie karty działają prawidłowo.
ℹ️Informujemy, że występują losowe utrudnienia w dostępie do IKO oraz iPKO. Wszystkie karty działają prawidłowo. Pracujemy nad rozwiązaniem i przepraszamy za utrudnienia.
— PKO Bank Polski (@PKOBP) December 3, 2018
Bank nie jest zbyt wylewny z informacji dotyczącymi trwającej już przeszło drugą godzinę awarii. Nasi czytelnicy donoszą, że nie działają także karty płatnicze.
@sebastianozarek nie jesteśmy w stanie określić dokładnie czasu. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu z chwilowym logowaniem do serwisu. Przepraszamy za utrudnienia.
— PKO Bank Polski (@PKOBP) December 3, 2018
Reklama
Aktualizacja 18:15
Bank poinformował o usunięciu awarii, jednak wciąż nie znamy jej przyczyny.
ℹ️Informujemy, że utrudnienia zostały usunięte. Serwis transakcyjny iPKO oraz aplikacja mobilna IKO funkcjonują już prawidłowo. Karty działały bez utrudnień. Za wszystkie utrudnienia przepraszamy.
— PKO Bank Polski (@PKOBP) December 3, 2018
Dajcie znać w komentarzach, czy wszystko Wam działa.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu