Polska

Zapłać w aplikacji i odbierz w ulubionym Paczkomacie. Takie będzie InPost Pay

Kacper Cembrowski
Zapłać w aplikacji i odbierz w ulubionym Paczkomacie. Takie będzie InPost Pay

Już od września zeszłego roku mówi się o tym, że InPost będzie miał swoje płatności. Teraz usługa została zaprezentowana przez Rafała Brzoskę.

Nie Izi, a Pay. InPost będzie miał własne płatności

InPost już w zeszłym roku zarejestrował znak handlowy InPost Izi oraz InPost Pay — i z dzisiejszej przemowy prezesa firmy, Rafała Brzoski, możemy się dowiedzieć, że — przynajmniej na ten moment — usługa będzie figurować jako InPost Pay. Płatności w aplikacji mają zwiększyć wygodę klientów i skrócić czas robienia zakupów w Internecie.

Źródło: Depositphotos

Płatności zostaną zintegrowane z aplikacją InPostu — dokładnie tę samą, która używana jest do obsługi przesyłek. Nie trzeba będzie również wybierać za każdym razem sposobu dostawy oraz swojego Paczkomatu; zamiast tego będziemy mogli wybrać swój ulubiony punkt, a ten automatycznie będzie zaznaczany po naszych zakupach. Aplikacja pozwoli również na wybór naszego ulubionego sposobu płatności — czyli na przykład automatycznie zaoferuje podanie kodu BLIK lub zapłacenia kartą, którą dodamy do aplikacji.

InPost Pay ma się pojawić jeszcze w tym roku. Otrzyma wsparcie niemal tysiąca sklepów?

InPost Pay ma być dostępne w sklepach, które oficjalnie będą wspierać ten sposób płatności. Wtedy zostaniemy przeniesieni do aplikacji InPostu, gdzie będziemy mogli zapłacić oraz wybrać sposób dostawy. Będzie to więc wygodne rozwiązanie dla osób regularnie korzystających z usług tej firmy.

Nowa usługa, która powstaje we współpracy z Aion Bankiem, ma zacząć działać jeszcze w tym roku, a osoby z InPostu podają, że już w tej chwili współpracą zainteresowane jest blisko 800 sklepów — pierwsze efekty mamy zobaczyć w ciągu najbliższych kilku tygodni. Całość brzmi całkiem imponująco, ale czy może to być rewolucja w e-commerce? Czas pokaże. Zamierzacie korzystać z tego rozwiązania i czekacie na InPost Pay?

Źródło: Cashless

Grafika wyróżniająca: InPost

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu