Seriale

Apple chce chwytać za serce - nowy zwiastun serialu to potwierdza

Konrad Kozłowski
Apple chce chwytać za serce - nowy zwiastun serialu to potwierdza
6

Zwiastun serialu Dickinson to trzeci materiał promocyjny od Apple, który pokazuje, że firma ma jak na razie jasny cel w tworzeniu własnych treści. I wygląda to nader ciekawie.

Tegoroczna jesień będzie jeszcze bardziej urodziwa, niż w latach poprzednich. Oprócz seriali telewizyjnych, otrzymamy mnóstwo produkcji od serwisów VOD, a że tych przybywa, to i premier będzie tym razem więcej. Wcześniej pisaliśmy o planach Disney oraz Disney Plus, a dzisiaj doczekaliśmy się zwiastunu nowego serialu Dickinson od Apple - to trzeci materiał promocyjny, który mamy możliwość obejrzeć po For All Mankind oraz The Morning Show.

Dickinson - zwiastun serialu Apple

Główną gwiazdą serialu będzie Hailee Steinfeld, która wcieli się w Emily Dickinson. Całość będzie rozgrywała się w XIX wieku i opisywana jest jako skupiona na milenialsach opowieść - widać to ewidentnie po zwiastunie, któremu nie brakuje werwy i odrobiny szaleństwa. Pomysłodawczynią, scenarzystką i producentką jest Alena Smith. Kojarzyć ją można z serialem The Affair, natomiast Steinfeld znamy chociażby z Bumblebee oraz Spider-Man: Uniwersum. W obsadzie serialu znaleźli się także:  Jane Krakowski, Toby Huss, Anna Baryshnikov, Ella Hunt oraz Adrian Blake Enscoe.

Jasne staje się, że Apple nie zamierza tworzyć niczego, co będzie przypominało niektóre seriale HBO czy Netfliksa, które śmiało można przypisać do kategorii produkcji dla starszej widowni. Serwis VOD Apple TV+ ma się kojarzyć przede wszystkim z familijną ofertą, co do tej pory jest bardzo widoczne. Owszem, nie są to jedynie lekkie historie, wręcz przeciwnie, bo nie brakuje solidnych dramatów, ale na coś podobnego do Gry o tron, Detektywa, Mindhuntera czy House of Cards - jak widać - nie ma co liczyć.

To ciekawa strategia i jestem ciekaw jak długo Apple zdoła trzymać się swoich zasad. Tym bardziej, że według plotek comiesięczny abonament ma kosztować 9,99 dolara i w zamian wcale nie dostaniemy równie dużo treści, co u Netfliksa, w Prime Video czy HBO Go, a także Hulu oraz Disney+.

 

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu