Premierze Cybeprunka 2077 towarzyszyło chyba więcej emocji, niż się nawet spodziewaliśmy po najbardziej wyczekiwanej grze tego roku. Wszyscy wiedzą o problemach - gdzie gra działa najlepiej?
Cyberpunk 2077 został przez Antyweb sprawdzony na kilku platformach i wiele osób z redakcji dzieliło się swoimi spostrzeżeniami na temat rozgrywki. Tomek przygotował dla Was obszerny opis tego, jak gra z Ray Tracingiem radzi sobie na komputerze PC o niezłej specyfikacji, Piotr natomiast zrecenzował grę dla PlayStation ogrywając ją na PlayStation 4 Pro.
Gracze proszą o zwrot pieniędzy za konsolową wersję Cyberpunk 2077
Wokół premiery Cyberpunka 2077 zrobiło się także głośno w kontekście streamingu gier, jako że tytuł debiutował jednocześnie na Google Stadia i od pierwszego dnia oferowane jest wsparcie na GeForce NOW. Sprawdziłem obydwie platformy i moje wrażenia możecie już przeczytać, oglądając też zapis gameplay'u.
Oceniamy Cyberpunka 2077 na PC, PS4, Google Stadia i GeForce NOW
- Cyberpunk 2077 – pierwsze wrażenia po 12 godzinach z wersją PC
- „Wystąpił błąd w poniższej aplikacji”. To miała być recenzja Cyberpunk 2077 na PS4
- Za słaby pecet na Cyberpunka 2077? Oceniamy streaming gry na Stadii i GeForce NOW
Z naszych materiałów oraz wielu innych możecie więc złożyć w całość pewien obraz tego, jak wypadła premiera gry i co czeka nas w kolejnych miesiącach. Szczególnie po tym, jak CD Projekt RED odpowiedzialny za grę przeprosił graczy za wersje na starsze konsole zapowiadając liczne aktualizacje oraz poprawki, które nie ominą oczywiście wersji pecetowej.
Nie tylko Cyberpunk 2077. Te gry też były niedopracowane na starcie
Pod znakiem zapytania stanęły więc ewentualne dodatki, płatne DLC oraz rozgrywka online, o której mówiono wcześniej. Cały ten szum wokół Cyberpunka 2077 komentują dla Was Grzegorz Marczak, Paweł Winiarski i Konrad Kozłowski. Miłego słuchania!
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu