Przeglądarka Chrome ma od 1 września zatrzymywać reklamy we Flashu. To kolejny cios w technologię Adobe i jeszcze jeden powód, aby developerzy oraz re...
Przeglądarka Chrome ma od 1 września zatrzymywać reklamy we Flashu. To kolejny cios w technologię Adobe i jeszcze jeden powód, aby developerzy oraz reklamodawcy całkowicie z niej zrezygnowali.
Chrome wypina się na Flasha
Nie oznacza to bynajmniej, że Chrome od 1 września będzie całkowicie blokować Flasha, jak sugerują niektóre media. Wszystko sprowadza się jedynie do zatrzymywania automatycznie odtwarzanych animacji, które nie są istotnymi elementami witryny lub jej layoutu. Ma to przełożyć się większą oszczędność energii w urządzeniach mobilnych oraz ogólną poprawę wydajności. Użytkownik w dalszym ciągu będzie mógł uruchomić elementy flashowe i je obejrzeć, ale w tym celu musi w nie kliknąć. Nie ulega wątpliwości, że ruch ten jest dużym ciosem w segment reklamy, który prawdopodobnie ucierpi najbardziej. Google już od jakiegoś czasu automatycznie konwertuje treści reklamowe w AdWords do formatu HTML5, a więc przychody firmy nie ucierpią.
Zdjęcia nowego zegarka Moto 360
Evan Blass, a więc popularny evleaks, udostępnił na Twitterze zdjęcia przedstawiające zegarek Moto 360. Druga generacja urządzenia ma być znacznie smuklejsza, a także cechować się innym zaczepem paska. Zmniejszono rozmiar tarczy, ale nie wyeliminowano charakterystycznego czarnego paska na dole. Ogólna stylistyka jest jednak mocno zbliżona do pierwowzoru, który swego czasu był okrzykiwany najładniejszym zegarkiem z Androidem na rynku. Czy pod względem designu Motorola znowu wyznaczy standardy?
DLC "Intruz" dla Dragon Age: Inquisition
Bioware zapowiedziało ostatnie DLC do Dragon Age: Inquisition. Dodatek nosi nazwę "Intruz" i będzie opowiadał o losach Inkwizycji w dwa lata po zakończeniu wydarzeń z podstawowej wersji gry. Fabuła ma stanowić swoisty epilog dla głównego wątku z podstawowej wersji gry i pokazać, jak organizacja, której potęgę stworzył gracz, przez ten czas się zmieniła. Żeby jednak nie było zbyt kolorowo, przyjdzie nam zmierzyć się z przeciwnościami świata - zarówno od strony politycznej jak i tej bardziej militarnej. Wideo wywołało u mnie delikatne dreszcze i jestem bardzo ciekawy ostatecznego efektu. Ten poznamy niebawem, bo 8 września. Pytanie, czy po Wiedźminie III hit od Bioware może jeszcze zrobić na kimkolwiek wrażenie.
Razer robi kolejne podejście do wearables
Nie tak dawno recenzowałem opaskę Razera na łamach Antyweba. Tymczasem firma szykuje kolejne urządzenie z kategorii wearables i zapowiada nowe otwarcie. Nowa opaska Razer Nabu ma trafić na rynek wraz z całkowicie odświeżoną i przebudowaną aplikacją. Sam produkt jednak również doczeka się szeregu usprawnień. Szczegółów jednak póki co nie znamy. Preorder ma ruszyć 15 września, a produkt trafi do klientów w październiku. Jestem bardzo ciekawy.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu