Motoryzacja

Poznaliśmy polskie ceny Peugeota 508 SW i specyfikację wersji PHEV

Kamil Pieczonka
Poznaliśmy polskie ceny Peugeota 508 SW i specyfikację wersji PHEV
39

Peugeot wreszcie uzupełnił ofertę nowego modelu 508 o wersję kombi, czyli 508 SW. Na stronach importera można już znaleźć pełny cennik, różnica w stosunku do sedana jest dosyć wyraźna, w najniższej wersji wyposażenia to około 4500 PLN, za to najbogatsza odmiana First Edition jest o ponad 12 000 PLN droższa.

Cennik Peugeot 508 SW

Cennik przedstawia się tak jak na obrazku poniżej. Najtańszy model to ten wyposażony w silnik BlueHDI o pojemności 1.5l i mocy 130 KM sparowany z manualną sześciobiegową przekładnią. W wersji Active zapłacimy za ten samochód 129 400 PLN, a w zamian za to w standardzie otrzymamy dwustrefową klimatyzację automatyczną, elektryczny hamulec postojowy, cyfrowe zegary i-Cockpit, bezkluczykowy dostęp, elektryczne sterowane szyby z przodu i z tyłu oraz ekran systemu multimediów o przekątnej 8 cali. Całkiem nieźle jak na podstawowe wyposażenie.

Za najtańszą wersje z silnikiem benzynowym 1.6 PureTech o mocy 180 KM i z automatyczną, ośmiostopniową przekładnią trzeba zapłacić 138 800 PLN. Przyzwoicie wyposażona wersja GT Line z pełnymi światłami LED z przodu i z tyłu, skórzaną kierownicą, felgami 17 cali i przyciemnianymi szybami z tyłu trzeba już zapłacić 158 800 PLN. Flagowy model w najbogatszej wersji First Edition dostępny jest za 212 900 PLN z silnikiem 1.6 PureTech o mocy 225 KM oraz 216 900 PLN za silnik 2.0 BlueHDI o mocy 180 KM. W zamian za to mamy system Night Vision (wyceniony na 7000 PLN w cenniku), felgi 19 cali czy elektrycznie otwieraną klapę bagażnika z systemem bezdotykowym. Ceny nie należą do najniższych, ale powoli tego typu kwoty stają standardem dla segmentu D. Pełny cennik znajdziecie tutaj.

W przyszłym roku pojawi się hybryda PHEV

Przy okazji Peugeot potwierdził, że do sprzedaży w przyszłym roku trafi model hybrydowy bazujący na modelu Sport Engineered. Będzie to też jednocześnie najmocniejsza dostępna wersja, bo za napęd będzie odpowiadał benzynowy silnik 1.6 PureTech o mocy 200 KM oraz dwa silniki elektryczne oferujące 110 KM (na przedniej osi) i 200 KM (z tyłu). Sumaryczna moc układu nie zbliży się jednak nawet do 500 KM. Ta ma wynieść około 360 KM i zapewnić 500 Nm momentu obrotowego co pozwoli na przyśpieszenie do 100 km/h w czasie około 5 sekund. Całość będzie sparowana z automatyczną, ośmiostopniową przekładnią i napędzi wszystkie 4 koła. Na pokładzie znajdzie się jeszcze bateria pozwalająca na przejechanie około 50 km w trybie elektrycznym.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu