O planowanym wdrożeniu tej opcji w SkyCash pisaliśmy już Wam na początku listopada. Wiadomość tę przyjęliście dość ciepło, okazało się, że była mocno ...
O planowanym wdrożeniu tej opcji w SkyCash pisaliśmy już Wam na początku listopada. Wiadomość tę przyjęliście dość ciepło, okazało się, że była mocno wyczekiwana. Dziś dostaliśmy informację, że właśnie została wdrożona i jest dostępna z poziomu mobilnej aplikacji.
Niestety nie ma opcji zakupić w ten sposób jednego biletu na cały odcinek podróży, uwzględniający przesiadki, o co pytaliście pod tamtym wpisem. W przypadku wpisania miejscowości, do której nie ma bezpośredniego połączenia, w aplikacji wyświetli się odpowiedni komunikat o braku możliwości zakupu biletu. Konieczny będzie więc zakup więcej niż jednego biletu.
Jeśli wybierzemy bilet na bezpośrednie połączenie, wystarczy wpisać swoje dane, liczbę biletów, klasę wagonu, rodzaj (przedziałowy lub bezprzedziałowy), usytuowanie (środek, okno, korytarz) oraz przysługującą ulgę. Dostępne są chyba wszystkie możliwe ulgi określone w cenniku PKP.
Przy tej okazji, warto zaznaczyć i przypomnieć, że już wcześniej takiej opcji zakupu doczekały się Przewozy Regionalne, pisaliśmy o tym w czerwcu tego roku.
Aplikacja SkyCash do pobrania z Google Play.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu