Felietony

Awaria HBO Go – HBO Polska znów na cenzurowanym

Konrad Kozłowski
Awaria HBO Go – HBO Polska znów na cenzurowanym
13

Naprawdę liczyłem, że przy następnej okazji, gdy będę pisał o polskim HBO nie będę musiał po raz kolejny poruszać przykrej sprawy. Niestety, HBO Polska ściąga na siebie kolejne problemy - od kilkudziesięciu godzin usługa HBO Go nie działa prawidłowo, a HBO nie udziela informacji co jest powodem tej...

Naprawdę liczyłem, że przy następnej okazji, gdy będę pisał o polskim HBO nie będę musiał po raz kolejny poruszać przykrej sprawy. Niestety, HBO Polska ściąga na siebie kolejne problemy - od kilkudziesięciu godzin usługa HBO Go nie działa prawidłowo, a HBO nie udziela informacji co jest powodem tej sytuacji i kiedy można spodziewać się rozwiązania problemu.

Problem istnieje - co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Sam doświadczyłem go wczorajszego wieczora, kiedy próbowałem po długim dniu obejrzeć kolejny odcinek The Newsroom. Problemy z wczytywaniem materiału, wyskakujący komunikat o aktywnym odtwarzaniu na innym urządzeniu oraz wczytująca się bez końca strona www skutecznie mnie zniechęciły. Jestem świadomy tego jak działa Internet i zdaję sobie sprawę, że mogą zdarzać się różne sytuacje - po prostu odpuściłem. Dotarły do nas jednak informacje, że problem ten nie tylko dotyczy większej liczby użytkowników, ale sytuacja ta ma miejsce od kilku dni.

Niestety HBO Polska milczy

Jeden z naszych Czytelników i klient HBO skontaktował się z nami informując o problemach z HBO Go. Sprawdziliśmy także fanpage HBO Polska na Facebooku, gdzie w momencie powstawania tekstu namierzyłem dokładnie trzy wpisy ze zgłoszeniami o problemach sprzed kilkunastu godzin oraz jeden sprzed dwóch dni. Nasz Czytelnik zaznaczył, że takie posty są skrupulatnie kasowane, lecz nie możemy (jeszcze?) potwierdzić tego faktu.

Naprawdę liczyłem, że przy następnej okazji, gdy będę pisał o polskim HBO nie będę musiał po raz kolejny poruszać przykrej sprawy. Niestety, HBO Polska ściąga na siebie kolejne problemy - od kilkudziesięciu godzin usługa HBO Go nie działa prawidłowo, a HBO nie udziela informacji co jest powodem tej sytuacji i kiedy można spodziewać się rozwiązania problemu.

Problem istnieje - co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Sam doświadczyłem go wczorajszego wieczora, kiedy próbowałem po długim dniu obejrzeć kolejny odcinek The Newsroom. Problemy z wczytywaniem materiału, wyskakujący komunikat o aktywnym odtwarzaniu na innym urządzeniu oraz wczytująca się bez końca strona www skutecznie mnie zniechęciły. Jestem świadomy tego jak działa Internet i zdaję sobie sprawę, że mogą zdarzać się różne sytuacje - po prostu odpuściłem. Dotarły do nas jednak informacje, że problem ten nie tylko dotyczy większej liczby użytkowników, ale sytuacja ta ma miejsce od kilku dni.

Niestety HBO Polska milczy

Jeden z naszych Czytelników i klient HBO skontaktował się z nami informując o problemach z HBO Go. Sprawdziliśmy także fanpage HBO Polska na Facebooku, gdzie w momencie powstawania tekstu namierzyłem dokładnie trzy wpisy ze zgłoszeniami o problemach sprzed kilkunastu godzin oraz jeden sprzed dwóch dni. Nasz Czytelnik zaznaczył, że takie posty są skrupulatnie kasowane, lecz nie możemy (jeszcze?) potwierdzić tego faktu.

Nie wymagamy cudów

Skontaktowałem się już z HBO Polska w tej sprawie, lecz jak na razie nie doczekałem się odpowiedzi. Muszę przyznać, że w ostatnim czasie polskie HBO nie ma dobrej passy - brak planów wprowadzenia do Sklepu Xbox aplikacji na Xboxa One i znikające treści z HBO On Demand, które produkuje samo HBO są decyzjami, których nie jestem w stanie pojąć. Podobnie jak inni użytkownicy i widzowie, a jednym słowem klienci HBO. Płacąc comiesięczny abonament nie wymagam cudów - chcę by usługa działała stabilnie i żeby nie traktowano mnie jak widza drugiej czy trzeciej kategorii. Tymczasem odnoszę wrażenie, że starając się w sposób legalny docierać do filmów i seriali po prostu tracę, bo na swojej drodze napotykam przeszkody, z których co poniektórzy po prostu się śmieją.

Aktualizacja

Otrzymalem odpowiedź od HBO Polska, jej treść poniżej:

Słyszymy i działamy! Wszyscy na pokładzie szukamy przyczyny problemu. Mamy nadzieję znaleźć ją i naprawić już wkrótce. Jeśli problem występuje u Ciebie - najlepszą drogą będzie zgłoszenie go do swojego operatora. Jeśli o to prosimy, to nie dlatego, by problem na operatora “zrzucić”, lecz po to, by ten przyjął zgłoszenie (taką mamy ustaloną z operatorami procedurę - dzięki temu dostajemy zgłoszenie z pełnym pakietem systemowych danych przydatnych do rozwiązania problemu). Jeśli jesteś w stanie podać nam więcej szczegółów - jak objawia się u Ciebie problem z aplikacją, w jakich momentach występuje i na jakich urządzeniach - będziemy bardzo wdzięczni, od razu mogąc je przekazać dalej :)

Przepraszamy za chwilowe niedogodności z HBO GO i pozdrawiamy serdecznie

Nadal nie ustalono więc dokładnej przyczyny występowania problemu i nie wiemy, kiedy można spodziewać się całkowitego jego usunięcia. Jest o tyle dobrze, że HBO jest świadome całej sytuacji i próbuje zebrać jak najwięcej informacji na temat całego zamieszania. Być może wkrótce cała sprawa zostanie pozytywnie zakończona.

Naprawdę liczyłem, że przy następnej okazji, gdy będę pisał o polskim HBO nie będę musiał po raz kolejny poruszać przykrej sprawy. Niestety, HBO Polska ściąga na siebie kolejne problemy - od kilkudziesięciu godzin usługa HBO Go nie działa prawidłowo, a HBO nie udziela informacji co jest powodem tej sytuacji i kiedy można spodziewać się rozwiązania problemu.

Problem istnieje - co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Sam doświadczyłem go wczorajszego wieczora, kiedy próbowałem po długim dniu obejrzeć kolejny odcinek The Newsroom. Problemy z wczytywaniem materiału, wyskakujący komunikat o aktywnym odtwarzaniu na innym urządzeniu oraz wczytująca się bez końca strona www skutecznie mnie zniechęciły. Jestem świadomy tego jak działa Internet i zdaję sobie sprawę, że mogą zdarzać się różne sytuacje - po prostu odpuściłem. Dotarły do nas jednak informacje, że problem ten nie tylko dotyczy większej liczby użytkowników, ale sytuacja ta ma miejsce od kilku dni.

Niestety HBO Polska milczy

Jeden z naszych Czytelników i klient HBO skontaktował się z nami informując o problemach z HBO Go. Sprawdziliśmy także fanpage HBO Polska na Facebooku, gdzie w momencie powstawania tekstu namierzyłem dokładnie trzy wpisy ze zgłoszeniami o problemach sprzed kilkunastu godzin oraz jeden sprzed dwóch dni. Nasz Czytelnik zaznaczył, że takie posty są skrupulatnie kasowane, lecz nie możemy (jeszcze?) potwierdzić tego faktu.

Nie wymagamy cudów

Skontaktowałem się już z HBO Polska w tej sprawie, lecz jak na razie nie doczekałem się odpowiedzi. Muszę przyznać, że w ostatnim czasie polskie HBO nie ma dobrej passy - brak planów wprowadzenia do Sklepu Xbox aplikacji na Xboxa One i znikające treści z HBO On Demand, które produkuje samo HBO są decyzjami, których nie jestem w stanie pojąć. Podobnie jak inni użytkownicy i widzowie, a jednym słowem klienci HBO. Płacąc comiesięczny abonament nie wymagam cudów - chcę by usługa działała stabilnie i żeby nie traktowano mnie jak widza drugiej czy trzeciej kategorii. Tymczasem odnoszę wrażenie, że starając się w sposób legalny docierać do filmów i seriali po prostu tracę, bo na swojej drodze napotykam przeszkody, z których co poniektórzy po prostu się śmieją.

Aktualizacja

Otrzymalem odpowiedź od HBO Polska, jej treść poniżej:

Słyszymy i działamy! Wszyscy na pokładzie szukamy przyczyny problemu. Mamy nadzieję znaleźć ją i naprawić już wkrótce. Jeśli problem występuje u Ciebie - najlepszą drogą będzie zgłoszenie go do swojego operatora. Jeśli o to prosimy, to nie dlatego, by problem na operatora “zrzucić”, lecz po to, by ten przyjął zgłoszenie (taką mamy ustaloną z operatorami procedurę - dzięki temu dostajemy zgłoszenie z pełnym pakietem systemowych danych przydatnych do rozwiązania problemu). Jeśli jesteś w stanie podać nam więcej szczegółów - jak objawia się u Ciebie problem z aplikacją, w jakich momentach występuje i na jakich urządzeniach - będziemy bardzo wdzięczni, od razu mogąc je przekazać dalej :)

Przepraszamy za chwilowe niedogodności z HBO GO i pozdrawiamy serdecznie

Nadal nie ustalono więc dokładnej przyczyny występowania problemu i nie wiemy, kiedy można spodziewać się całkowitego jego usunięcia. Jest o tyle dobrze, że HBO jest świadome całej sytuacji i próbuje zebrać jak najwięcej informacji na temat całego zamieszania. Być może wkrótce cała sprawa zostanie pozytywnie zakończona.

Naprawdę liczyłem, że przy następnej okazji, gdy będę pisał o polskim HBO nie będę musiał po raz kolejny poruszać przykrej sprawy. Niestety, HBO Polska ściąga na siebie kolejne problemy - od kilkudziesięciu godzin usługa HBO Go nie działa prawidłowo, a HBO nie udziela informacji co jest powodem tej sytuacji i kiedy można spodziewać się rozwiązania problemu.

Problem istnieje - co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Sam doświadczyłem go wczorajszego wieczora, kiedy próbowałem po długim dniu obejrzeć kolejny odcinek The Newsroom. Problemy z wczytywaniem materiału, wyskakujący komunikat o aktywnym odtwarzaniu na innym urządzeniu oraz wczytująca się bez końca strona www skutecznie mnie zniechęciły. Jestem świadomy tego jak działa Internet i zdaję sobie sprawę, że mogą zdarzać się różne sytuacje - po prostu odpuściłem. Dotarły do nas jednak informacje, że problem ten nie tylko dotyczy większej liczby użytkowników, ale sytuacja ta ma miejsce od kilku dni.

Niestety HBO Polska milczy

Jeden z naszych Czytelników i klient HBO skontaktował się z nami informując o problemach z HBO Go. Sprawdziliśmy także fanpage HBO Polska na Facebooku, gdzie w momencie powstawania tekstu namierzyłem dokładnie trzy wpisy ze zgłoszeniami o problemach sprzed kilkunastu godzin oraz jeden sprzed dwóch dni. Nasz Czytelnik zaznaczył, że takie posty są skrupulatnie kasowane, lecz nie możemy (jeszcze?) potwierdzić tego faktu.

Nie wymagamy cudów

Skontaktowałem się już z HBO Polska w tej sprawie, lecz jak na razie nie doczekałem się odpowiedzi. Muszę przyznać, że w ostatnim czasie polskie HBO nie ma dobrej passy - brak planów wprowadzenia do Sklepu Xbox aplikacji na Xboxa One i znikające treści z HBO On Demand, które produkuje samo HBO są decyzjami, których nie jestem w stanie pojąć. Podobnie jak inni użytkownicy i widzowie, a jednym słowem klienci HBO. Płacąc comiesięczny abonament nie wymagam cudów - chcę by usługa działała stabilnie i żeby nie traktowano mnie jak widza drugiej czy trzeciej kategorii. Tymczasem odnoszę wrażenie, że starając się w sposób legalny docierać do filmów i seriali po prostu tracę, bo na swojej drodze napotykam przeszkody, z których co poniektórzy po prostu się śmieją.

Aktualizacja

Otrzymalem odpowiedź od HBO Polska, jej treść poniżej:

Słyszymy i działamy! Wszyscy na pokładzie szukamy przyczyny problemu. Mamy nadzieję znaleźć ją i naprawić już wkrótce. Jeśli problem występuje u Ciebie - najlepszą drogą będzie zgłoszenie go do swojego operatora. Jeśli o to prosimy, to nie dlatego, by problem na operatora “zrzucić”, lecz po to, by ten przyjął zgłoszenie (taką mamy ustaloną z operatorami procedurę - dzięki temu dostajemy zgłoszenie z pełnym pakietem systemowych danych przydatnych do rozwiązania problemu). Jeśli jesteś w stanie podać nam więcej szczegółów - jak objawia się u Ciebie problem z aplikacją, w jakich momentach występuje i na jakich urządzeniach - będziemy bardzo wdzięczni, od razu mogąc je przekazać dalej :)

Przepraszamy za chwilowe niedogodności z HBO GO i pozdrawiamy serdecznie

Nadal nie ustalono więc dokładnej przyczyny występowania problemu i nie wiemy, kiedy można spodziewać się całkowitego jego usunięcia. Jest o tyle dobrze, że HBO jest świadome całej sytuacji i próbuje zebrać jak najwięcej informacji na temat całego zamieszania. Być może wkrótce cała sprawa zostanie pozytywnie zakończona.

Naprawdę liczyłem, że przy następnej okazji, gdy będę pisał o polskim HBO nie będę musiał po raz kolejny poruszać przykrej sprawy. Niestety, HBO Polska ściąga na siebie kolejne problemy - od kilkudziesięciu godzin usługa HBO Go nie działa prawidłowo, a HBO nie udziela informacji co jest powodem tej sytuacji i kiedy można spodziewać się rozwiązania problemu.

Problem istnieje - co do tego nie ma żadnych wątpliwości. Sam doświadczyłem go wczorajszego wieczora, kiedy próbowałem po długim dniu obejrzeć kolejny odcinek The Newsroom. Problemy z wczytywaniem materiału, wyskakujący komunikat o aktywnym odtwarzaniu na innym urządzeniu oraz wczytująca się bez końca strona www skutecznie mnie zniechęciły. Jestem świadomy tego jak działa Internet i zdaję sobie sprawę, że mogą zdarzać się różne sytuacje - po prostu odpuściłem. Dotarły do nas jednak informacje, że problem ten nie tylko dotyczy większej liczby użytkowników, ale sytuacja ta ma miejsce od kilku dni.

Niestety HBO Polska milczy

Jeden z naszych Czytelników i klient HBO skontaktował się z nami informując o problemach z HBO Go. Sprawdziliśmy także fanpage HBO Polska na Facebooku, gdzie w momencie powstawania tekstu namierzyłem dokładnie trzy wpisy ze zgłoszeniami o problemach sprzed kilkunastu godzin oraz jeden sprzed dwóch dni. Nasz Czytelnik zaznaczył, że takie posty są skrupulatnie kasowane, lecz nie możemy (jeszcze?) potwierdzić tego faktu.

Nie wymagamy cudów

Skontaktowałem się już z HBO Polska w tej sprawie, lecz jak na razie nie doczekałem się odpowiedzi. Muszę przyznać, że w ostatnim czasie polskie HBO nie ma dobrej passy - brak planów wprowadzenia do Sklepu Xbox aplikacji na Xboxa One i znikające treści z HBO On Demand, które produkuje samo HBO są decyzjami, których nie jestem w stanie pojąć. Podobnie jak inni użytkownicy i widzowie, a jednym słowem klienci HBO. Płacąc comiesięczny abonament nie wymagam cudów - chcę by usługa działała stabilnie i żeby nie traktowano mnie jak widza drugiej czy trzeciej kategorii. Tymczasem odnoszę wrażenie, że starając się w sposób legalny docierać do filmów i seriali po prostu tracę, bo na swojej drodze napotykam przeszkody, z których co poniektórzy po prostu się śmieją.

Aktualizacja

Otrzymalem odpowiedź od HBO Polska, jej treść poniżej:

Słyszymy i działamy! Wszyscy na pokładzie szukamy przyczyny problemu. Mamy nadzieję znaleźć ją i naprawić już wkrótce. Jeśli problem występuje u Ciebie - najlepszą drogą będzie zgłoszenie go do swojego operatora. Jeśli o to prosimy, to nie dlatego, by problem na operatora “zrzucić”, lecz po to, by ten przyjął zgłoszenie (taką mamy ustaloną z operatorami procedurę - dzięki temu dostajemy zgłoszenie z pełnym pakietem systemowych danych przydatnych do rozwiązania problemu). Jeśli jesteś w stanie podać nam więcej szczegółów - jak objawia się u Ciebie problem z aplikacją, w jakich momentach występuje i na jakich urządzeniach - będziemy bardzo wdzięczni, od razu mogąc je przekazać dalej :)

Przepraszamy za chwilowe niedogodności z HBO GO i pozdrawiamy serdecznie

Nadal nie ustalono więc dokładnej przyczyny występowania problemu i nie wiemy, kiedy można spodziewać się całkowitego jego usunięcia. Jest o tyle dobrze, że HBO jest świadome całej sytuacji i próbuje zebrać jak najwięcej informacji na temat całego zamieszania. Być może wkrótce cała sprawa zostanie pozytywnie zakończona.

Nie wymagamy cudów

Skontaktowałem się już z HBO Polska w tej sprawie, lecz jak na razie nie doczekałem się odpowiedzi. Muszę przyznać, że w ostatnim czasie polskie HBO nie ma dobrej passy - brak planów wprowadzenia do Sklepu Xbox aplikacji na Xboxa One i znikające treści z HBO On Demand, które produkuje samo HBO są decyzjami, których nie jestem w stanie pojąć. Podobnie jak inni użytkownicy i widzowie, a jednym słowem klienci HBO. Płacąc comiesięczny abonament nie wymagam cudów - chcę by usługa działała stabilnie i żeby nie traktowano mnie jak widza drugiej czy trzeciej kategorii. Tymczasem odnoszę wrażenie, że starając się w sposób legalny docierać do filmów i seriali po prostu tracę, bo na swojej drodze napotykam przeszkody, z których co poniektórzy po prostu się śmieją.

Aktualizacja

Otrzymalem odpowiedź od HBO Polska, jej treść poniżej:

Słyszymy i działamy! Wszyscy na pokładzie szukamy przyczyny problemu. Mamy nadzieję znaleźć ją i naprawić już wkrótce. Jeśli problem występuje u Ciebie - najlepszą drogą będzie zgłoszenie go do swojego operatora. Jeśli o to prosimy, to nie dlatego, by problem na operatora “zrzucić”, lecz po to, by ten przyjął zgłoszenie (taką mamy ustaloną z operatorami procedurę - dzięki temu dostajemy zgłoszenie z pełnym pakietem systemowych danych przydatnych do rozwiązania problemu). Jeśli jesteś w stanie podać nam więcej szczegółów - jak objawia się u Ciebie problem z aplikacją, w jakich momentach występuje i na jakich urządzeniach - będziemy bardzo wdzięczni, od razu mogąc je przekazać dalej :)

Przepraszamy za chwilowe niedogodności z HBO GO i pozdrawiamy serdecznie

Nadal nie ustalono więc dokładnej przyczyny występowania problemu i nie wiemy, kiedy można spodziewać się całkowitego jego usunięcia. Jest o tyle dobrze, że HBO jest świadome całej sytuacji i próbuje zebrać jak najwięcej informacji na temat całego zamieszania. Być może wkrótce cała sprawa zostanie pozytywnie zakończona.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

HBO GOhbohbo polska