Różne są pomysły na analizowanie sposobu używania kontrolera. Szczególnie podczas bardziej wymagającego korzystania z komputera - jak na przykład gran...
Różne są pomysły na analizowanie sposobu używania kontrolera. Szczególnie podczas bardziej wymagającego korzystania z komputera - jak na przykład granie. No bo nie oszukujmy się, wtedy właśnie nasza myszka dostaje największy wycisk.
Pewien jegomość postanowił przeprowadzić eksperyment, który pokaże drogę jaką przebywa jego myszka podczas zabawy w uluboinych grach. Oprócz Team Fortress 2 każda z growych sesji trwała około 30 minut. Obrazki są na tyle czytelne, że doskonale widać jakich ruchów wymagają poszczególne gry, jakiej prędkości są to ruchu oraz gdzie myszka zostaje na dłużej. Zaciekawieni? To lecimy.
Company of Heroes 1
Strategia czasu rzeczywistego. W lewym dolnym rogu jest mapa. Jak widać, klika się w nią dość często.
Insurgency
Taktyczna sieciowa strzelanka. Podejrzewam, że punkty odpoczynku myszy to skupianie celownika na punkcie, z którego może nadejść przeciwnik. Potocznie - kamperka:)
Minecraft
W Minecrafcie powtarza się schemat ruchów właściwy dla FPS-ów.
Team Fortress 2
Szybki FPS, więc i ruchy skupione przede wszystkim na obu bokach i powrocie do centralnej części ekranu.
Ultimate General Gettysburg
Strategia czasu rzeczywistego praktycznie pozbawiona HUD-a.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu