Kontigo od miesięcy zamyka placówki stacjonarne. W połowie grudnia zniknie także sklep internetowy.
Kontigo – polska sieć drogerii należącą do Eurocash – wystartowała w 2014 roku i przez dekadę działalności na rynku otworzyła ponad 30 sklepów stacjonarnych. Po okresie lockdownów sytuacja marki zaczęła się pogarszać, a w lipcu bieżącego roku polskie media donosiły o akcji ostatecznego zamykania wszystkich placówek. Kontigo przez ostatnie miesiące funkcjonowało tylko w sieci, ale i na sklep internetowy w końcu przyszła pora. Firma zamknie go za niecałe dwa tygodnie.
Koniec polskiej drogerii p0 10 latach
Kontigo pod względem popularności nie mogło równać się z takimi gigantami jak Rossmann, ale należąca do Eurocash drogeria i tak cieszyła się sporą popularnością, generując zaledwie dwa lata temu przychód przekraczający ponad 45 milionów zł. Jeszcze w 2019 roku mówiło się o planach otwarcia kilkudziesięciu nowych placówek stacjonarnych – dziś pewne jest, że sklep nie utrzyma się nawet w przestrzeni cyfrowej
Sieć drogerii poinformowała w swoich kanałach społecznościowych, że już 15 grudnia sklep internetowy zostanie zamknięty. Firma przypomina klientom i klientkom o konieczności wykorzystania kart podarunkowych przed tą datą – w przeciwnym wypadku środki zostaną utracone.
Z całego serca dziękujemy za każdą wizytę, każdy zakup i każde ciepłe słowo. To dzięki Wam Kontigo było czymś więcej niż tylko sklepem – było miejscem pełnym uśmiechu, inspiracji i wzajemnego wsparcia
Likwidacja Kontigo jest częścią restrukturyzacji w Eurocash. Spółka posiadająca pod swoimi skrzydłami takie marki jak Frisco, Duży Ben i Lewiatan szuka oszczędności, ale nie rezygnuje całkowicie ze sprzedaży kosmetyków. W rękach grupy Eurocash wciąż pozostaje sieć drogerii Koliber, obecna na rynku od 2000 roku.
Stock image from Depositphotos
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu