Największa sieć sklepów małoformatowych Żabka, ogłosiła dziś rozpoczęcie współpracy z firmą kurierską DPD Polska, w ramach której w każdym z jej 9200 sklepów będzie można nadawać, odbierać czy zwracać przesyłki obsługiwane przez DPD Polska.
To kolejne rozszerzenie zasięgu pakietu „Wygodnych usług”, oferowanych przez sieć sklepów Żabka, z których to można korzystać przy okazji drobnych zakupów. Całość dostępna jest z poziomu usługi Żabka Post, czyli modułu będącego częścią aplikacji mobilnej Żappka - włącznie ze śledzeniem zamawianych przesyłek czy ich bezdotykowym odbiorem.
Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju usług, Żabka Polska:
Współpraca Żabki z DPD Polska rozpoczęła się dziś i obejmuje nadawanie i odbieranie przesyłek krajowych i międzynarodowych wysyłanych za pośrednictwem DPD. Tym samym, sieć punktów odbioru i nadań DPD Polska poszerzy się dzięki udostępnieniu w niej 9200 sklepów Żabki - do 22 000 punktów w Polsce, a w całej Europie do ponad 80 000.Popularność usługi nadawania i odbioru przesyłek systematycznie rośnie. Z roku na rok notujemy kilkudziesięcioprocentowy wzrost liczby obsługiwanych paczek. Wierzymy, że dzięki współpracy z DPD Polska, jednej z największych w kraju sieci kurierskich, te wyniki będą jeszcze lepsze. Dzięki temu rozwiązaniu będziemy mogli jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby naszych klientów, którzy w drodze do pracy czy domu będą mogli szybko i komfortowo nadać lub odebrać paczkę.
Maciej Głowacki, Dyrektor Operacyjny DPD Polska:
Cieszymy się, że Żabka dołącza do międzynarodowej sieci DPD Pickup (...). Naszą intencją jest, aby klienci mieli dostęp do usług DPD tak blisko i wygodnie jak jest to możliwe i aby zapewnić unikalną elastyczność w zakresie nadań i odbiorów paczek.
Z wiadomych względów - to nie automat paczkowy, usługa ta nie będzie dostępna w sklepach autonomicznych Żabka Nano.
Źródło: Żabka.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu