Polska

Jak na obiad to do Żabki. Sieć szykuje abonamentową rewolucję

Patryk Koncewicz
Jak na obiad to do Żabki. Sieć szykuje abonamentową rewolucję
Reklama

Śniadanie, obiad, kolacja? Już niebawem wszytko załatwisz w... Żabce.

Żabka w ubiegłym roku wprowadziła kawonament, czyli usługę subskrypcyjną, w ramach której użytkownicy za 49,99 zł miesięcznie mogą odbierać raz dziennie ulubioną kawę lub gorącą czekoladę. Sieć nie dzieli się dokładnymi statystykami, ale z usługi korzysta ponoć całkiem spora grupa klientów, co rozbudziło apetyt Żabki na kolejne abonamenty – tym razem obiadowe.

Reklama

Bo kawa to za mało – czas na subskrypcję obiadową

Stołowanie się w Żabce nie jest może najpopularniejszym pomysłem na obiad, ale dzięki obecności sklepików na każdym rogu większości z Was zapewne nie raz zdarzyło się wpaść tam na szybkiego hot-doga. Jeśli z usług gastronomicznych korzystacie raczej częściej niż rzadziej, to może zainteresować Was nowy pomysł Żabki na rozwijanie abonamentowego biznesu. Adam Manikowski – dyrektor zarządzający Żabki – zdradził w wypowiedzi dla portalu wiadomościhandlowe.pl, że firma pracuje nad subskrypcją gastronomiczną, oferującą klientom dania na śniadanie, obiad i kolację.

Źródło: Depositphotos

Nie znamy jeszcze szczegółów oferty, ale można przypuszczać, że dania będą pochodzić z menu Żabka Caffe i firm partnerskich – np. sałatki z Dobrej Karmy. Powstrzymajmy się więc jeszcze przed nazywaniem nowej propozycji „abonamentem hot-dogowym”, ale mocno zdziwię się, jeśli ten flagowy produkt nie trafi do obiadowej subskrypcji.

Abonament obiadowy – podobnie jak kawonament – będzie kierowany do stałych bywalców Żabki, bo eksperyment z napojami pokazał, że na rynku jest zapotrzebowanie na takie rozwiązania. Sieć sklepów utrzyma tym samym rolę innowatora, bo żaden z dużych konkurentów Żabki nie udostępnił klientom takiej usługi.

Stock image from Depositphotos

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama