Internet

Wydarzenia online w 2022: króluje edukacja, ale to nie ona przyciąga użytkowników

Błażej Wojciechowski
Wydarzenia online w 2022: króluje edukacja, ale to nie ona przyciąga użytkowników
0

Platforma webinarowa ClikMeeting podsumowuje miniony rok. Jakie tematy cieszyły się największą popularnością?

Webinary cieszą się coraz większą popularnością. Poszerzanie horyzontów i zdobywanie wiedzy bez konieczności wychodzenia z domu to rzecz, która rozkochała w sobie Polaków. ClickMeeting, platforma i aplikacja webowa do prowadzenia webinariów, spotkań biznesowych i wideokonferencji, podsumowuje ubiegły rok i zdradza jakie tematy cieszyły się największym powodzeniem!

W 2022 roku aż 12 proc. wszystkich wydarzeń zorganizowanych za pośrednictwem  naszej platformy związanych było z medycyną. Widząc rosnącą aktywność tego sektora w obszarze wydarzeń online, postanowiliśmy w tym roku po raz pierwszy wyodrębnić tę kategorię w naszym corocznym zestawieniu. Co ciekawe, zauważyliśmy, że z ClickMeeting korzystają nie tylko lekarze, terapeuci i inni specjaliści, którzy udzielają porad i przyjmują pacjentów online, ale również firmy szkoleniowe i branżowe instytucje edukacyjne, które oferują szkolenia zarówno dla przedstawicieli zawodów medycznych, jak i szerszego grona osób zainteresowanych tymi zagadnieniami. To właśnie szkoleniowcy tworzą najwięcej wydarzeń na naszej platformie, a edukatorzy z branży medycznej przyciągają na nie zdecydowanie najwięcej uczestników. Tworzą również najdłuższe wydarzenia.– komentuje Dominika Paciorkowska z ClickMeeting.

Najwięcej webinarów przeprowadzonych w ubiegłym roku związanych było z edukacją (517 wydarzeń) — drugie miejsce należy do medycyny (169 wydarzeń). Najdłuższe ze spotkań poświęcone były coachingowi i consultingowi — i doczekały się one 125 wydarzeń w ubiegłym roku. Listę zamykają wydarzenia marketingowe (114). Ciekawie prezentuje się sprawa zaangażowania użytkowników — według najnowszego raportu "State of online events", tutaj na pierwszym miejscu również jest... edukacja! Ta branża może poszczycić się 82% zaangażowaniem. Dalej jest coaching i consulting (68%), marketing (56%) oraz medycyna (35%).

Grafika: Depositphotos.com

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

news