Największy serwis mikroblogowy na świecie ponownie wyruszył na zakupy. Po wcześniejszym przejęciu takich podmiotów jak AdGork czy TweetDeck, tym razem...
Obecni użytkownicy będą mieli możliwość korzystać z narzędzia BackTweets, jednak pozostałe usługi BackType zostaną porzucone i cała para pójdzie właśnie w owe narzędzie, na którym szczególnie zależy Twitterowi. Nic dziwnego, że gigant mikroblogów nie porzucił dotychczasowego grona klientów narzędzia, bo są to sami giganci - The New York Times, AOL, Microsoft, Bitly, HubSpot, SlideShare i inni. Warto także wspomnieć, że do tej pory BackType uzyskało finansowanie rzędu 1,32 miliona dolarów.
Twitter buduje najprawdopodobniej swój własny pakiet narzędzi, w oparciu o który powstanie platforma reklamowa. Nic dziwnego - w końcu chce zmonetyzować swoje usługi. Podobny los co BackType spotkał np. AdGroka, który po przejęciu stał się niedostępny dla dotychczasowych użytkowników, porzucono pozostałe narzędzia startupu i cała para poszła w rozwój narzędzi dla Twittera.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu