10

Świetna akcja TVN dla małych i średnich firm. Stacja wyemituje ich reklamy za symboliczne 1 zł

To niezwykle trudny czas dla małych biznesów, które w starciu z pandemią koronawirusa i panującymi w związku z tym ograniczeniami napotkali spore problemy i wyzwania. TVN, by pomóc im przetrwać ten okres i utrzymać swoich klientów rozpoczął akcję „TVN Pomagajmy sobie”.

W ramach akcji „TVN Pomagajmy sobie” wszyscy chętni przedsiębiorcy z całej Polski mogą stworzyć własną kampanię reklamową, która zostanie wyemitowana w kanałach telewizyjnych oraz na platformach online TVN Discovery Polska.

Piotr Korycki, Prezes i Dyrektor Zarządzający TVN Discovery Polska:

Polski sektor przedsiębiorstw jest zdominowany przez mikrofirmy. To ponad 2 miliony podmiotów, które wraz z małymi przedsiębiorstwami stanowią więcej niż 99% wszystkich firm w kraju. Na przestrzeni ostatnich lat rosła ich liczba, wartość produkcji, przychody, nakłady inwestycyjne, liczba pracujących i zatrudnionych.

Mikro i małe firmy odpowiadają dziś za około 40% polskiego PKB. W interesie wszystkich leży ich przetrwanie i prosperowanie. Każdy z nas ma w kręgu swojej bliższej czy dalszej rodziny i znajomych przedsiębiorcę. To niezwykle odważni, kreatywni i pracowici ludzie.

Dziś wielu właścicieli niewielkich, lokalnych biznesów walczy o przetrwanie i potrzebuje pomocy. Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji zyskają nowych klientów, optymizm i impuls do dalszego działania. Jesteśmy w tym razem i dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, ważne jest, byśmy sobie wzajemnie pomagali.

TVN udostępni na ten cel 500 pakietów, obejmujący kampanię online z geolokalizacją (o wartości cennikowej maksymalnie 5 tysięcy zł) oraz 10 spotów reklamowych, które pojawią się w kanale tematycznym stacji (Discovery, Food Network, HGTV, Travel Channel, TVN Style, TVN Turbo lub TVN24 BiS), dopasowanym do branży przedsiębiorców, którzy zgłoszą się do akcji. Łączna wartość świadczeń reklamowych w ramach tej akcji to 6 mln zł.

Co trzeba zrobić, by wziąć udział w tej akcji? Wystarczy wypełnić formularz na tej stronie i załączyć do niego plik wideo ze swoim spotem reklamowym. Zakwalifikowanych do akcji zostanie pierwsze 500 zgłoszeń spełniających wymogi akcji. TVN będzie je przyjmował do 10 maja, a sama realizacja i emisja przesłanych spotów przewidziana jest w okresie od 27 kwietnia do 31 maja tego roku.

Źródło TVN.