Od tego zaskakującego rebrandingu na polskim rynku minęło już prawie pół roku. Czas ten właściciele tego serwisu ogłoszeniowego poświęcili na próbie z...
Od tego zaskakującego rebrandingu na polskim rynku minęło już prawie pół roku. Czas ten właściciele tego serwisu ogłoszeniowego poświęcili na próbie zmiany świadomości odbiorców i przyzwyczajeniu ich do nawej nazwy.
Zapoczątkowano to reklamą, w której wystąpił Wojciech Pijanowski, imitującą niegdyś popularny teleturniej Koło fortuny.
Na ile to się udało, ciężko jeszcze ocenić. Osobiście powiem, że już dawno wyleciała mi z głowy poprzednia nazwa, zawsze bez pudła i omyłek wchodzę bezpośrednio na OLX.pl. Wydaje się, że do podobnych wniosków doszli i sami zainteresowani, wkraczając w kolejną fazę i kampanię ugruntowującą postrzeganie marki jako serwisu ogłoszeniowego, gdzie można wystawiać niepotrzebne i zalegające na strychu rzeczy.
Wyraźne ukierunkowanie więc, na tę część użytkowników, nie do końca świadomą, że być może jest ktoś taki, kto zechce kupić coś od nich, co im nie jest już potrzebne. Tych stymulujących nowy ruch na serwisie użytkowników próbują przekonać do siebie bohaterowie nowej kampanii, którą możecie śledzić na ekranach swoich telewizorów od kilku dni.
Twarzami tej kampanii zostali Pan Zygmunt, Andrzej i Ania. Do tej pory dzieliliśmy się Wami nowymi reklamami Apple, Samsunga czy Microsoftu, dlaczego nie mielibyśmy wspólnie oglądać i oceniać rodzimych produkcji. W mojej ocenie pomysł, wykonanie i przekaz jest jak najbardziej warty wyróżnienia. Reklamy wcale nie są męczące, a co więcej, są zabawne i zostają w świadomości. Tak, że przy kolejnej emisji nie mam ochoty, jak to zwykle bywa, przełączać kanału, a z przyjemnością i rozbawieniem oglądam je ponownie.
Dajcie proszę znać w komentarzach, co Wy myślicie o tej kampanii. A może znacie jakąś inną polską serię reklam, równie ciekawie zrobioną? Oprócz tej ostatniej PZU, tą już obgadaliśmy mocno na Antyweb:)
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu