Polska

ShowMax w Polsce - oto nowy rywal Netfliksa

Konrad Kozłowski
ShowMax w Polsce - oto nowy rywal Netfliksa
Reklama

Użytkownicy usług VOD nie mogą narzekać na brak nowości w ostatnich miesiącach. 2016 rok upłynął pod znakiem debiutu Netfliksa i Amazon Prime Video, zaś z początkiem 2017 do Polski wkracza Showmax. Cena miesięcznego abonamentu będzie wynosić 19,90 zł.

ShowMax wystartował w sierpniu 2015 roku na terenie Południowej Afryki, by w grudniu swoją ofertę wprowadzić między innymi także do Europy. Swoją działalność opiera przede wszystkim na współpracy z lokalnymi dystrybutorami i telekomami. W lipcu 2016 roku liczba użytkowników serwisu przekroczyła 10 milionów, zaś liczba krajów, gdzie operuje ShowMax zbliża się do 70.

Reklama

Debiut w Polsce nie przypomina (miękkiego) startu Netfliksa czy Amazonu. Obydwie firmy nie skupiły na sobie uwagi poprzez zapowiedź pokazu filmu Patryka Vegi z Evaven McGregorem i współpracą z Robertem Górskim, czego efektem będą premiery kolejnych odcinków Ucha Prezesa właśnie na ShowMaxie.


Płatności, dostęp

ShowMax umożliwia skorzystanie z 14-dniowego okresu próbnego, zaś subskrypcja będzie się wiązać z comiesięczną opłatą w wysokości 19,90 zł otwierającą nielimitowany dostęp do pełnej oferty w jakości HD 720p. Obejmuje ona możliwość przypisania maksymalnie do 5 urządzeń do konta i jednoczesne oglądanie na dwóch z nich. Niestety, nie uświadczymy obrazu nawet w 1080p.

Za ShowMax zapłacimy za pomocą kart kredytowaych (Mastercard i Visa), jak również za pośrednictwem PayPala. Dodatkowym sposobem płatności jest dopisanie ShowMax do rachunku za telefon - instrukcję jak to zrobić znajdziecie tutaj.

Oferta


Usługa już na początku oferuje produkcje z polskimi napisami oraz lektorem. Tytuły dla dzieci są oczywiście dubbingowane. W ofercie znajdują się między innymi House, Dexter, World War Z, Rodzina Borgias czy Jak Wytresować Smoka. Z ShowMax możemy korzystać w przeglądarce, na Apple TV, Android TV, wielu telewizorach Smart od LG i Samsunga, a także przy użyciu Chromecasta.

ShowMax posiada aplikacje mobilne na iOS-a oraz Androida, gdzie dostępny jest także tryb offline. Pozwala on na pobranie maksymalnie do 25 tytułów, które będzie można obejrzeć bez połączenia z siecią. Użytkownicy mają do wyboru aż cztery opcje jakościowe umożliwiające zaoszczędzenie ilości pobieranych danych oraz zajętej przestrzeni w pamięci urządzenia.

Reklama

Programy oryginalne


Informacje, które krążyły po sieci okazały się prawdziwe. Ucho Prezesa Roberta Górskiego staje się oryginalną produkcją ShowMaxa. Kolejne odcinki będą debiutowały właśnie na tej platformie i ma to być dowód przywiązanie ShowMaxa do polskiego rynku oraz polskiego widza. Nowe odcinki trafiać będą na ShowMax w czwartki, zaś w poniedziałki będą publikowane na YouTube. Specjalne odcinki będą dostępne tylko w ShowMaxie.

Reklama

ShowMax pracuje nad kolejnymi produkcjami, obecnie trwa produkcja etiudy "Ksiądz" Wojtka Smarzowskiego - premiera 22 marca. Maciej Sojka zapowiada kolejne, ale nie wiadomo dokładnie ile i jakie pojawią się jako następne.

Rekomedacje

Na ShowMax oprócz systemu rekomendacji ShowMax stawia na gwiazdy polecające tytuły pasujące do danego humoru, okoliczności i oczekiwań. Ewan McGregor, Patryk Vega i inne gwiazdy będą tworzyć własne zestawienia tematyczne, które znajdziemy na głównej stronie ShowMaxa.


Na nowości na ShowMaxie nie będziemy wyczekiwać latami. Dzięki odpowiednim umowom, np. z Kino Świat, do ShowMax trafią polskie produkcje, m. in. cała seria Pitbulla - serial i filmy, również Niebezpieczne Kobiety. Niedługo później oferta poszerzy się o Planetę Singli oraz Smoleńsk. Uzupełnią zestawienie, w którym już są Bogowie, Miasto 44, Body/Ciało i Służby Specjalne.

Cała seria Transformer, Mission Impossible, Fast and Furious czy filmy Woody'ego Allena (w tym Śmietanka Towarzyska) to oferta filmowa ShowMax. Nie zabraknie seriali zagranicznych: Incorporated czy Chanze Zero i Eyewitness.

Reklama


/\/>

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama