Takiej akcji promocyjnej jeszcze nie widzieliście. Aktorzy odgrywali swoje role w odtworzonej na nowojorskim dworcu scenografii, gdy wokół nich krążyli pasażerowie. Tylko popatrzcie na te zdjęcia i nagrania.
Serial "Rozdzielenie" to jeden z największych hitów platformy Apple TV+. Opowiada on historię pracowników korporacji Lumon Industries, którzy poddali się zabiegowi chirurgicznemu rozdzielającemu ich wspomnienia związane z pracą od tych z życia prywatnego. Wewnątrz firmy istnieją więc ich "wewnętrzne" ja, które nie mają pojęcia o świecie zewnętrznym, oraz "zewnętrzne" ja, które nie pamiętają niczego z czasu spędzonego w pracy.
Rozdzielenie - dziwaczna akcja promocyjna
Aby wypromować nadchodzący drugi sezon, twórcy serialu zorganizowali nietypową akcję promocyjną na nowojorskim Grand Central Terminal. Aktorzy wcielający się w główne role, przebrani za swoje postacie, spędzili ponad dwie godziny w szklanej kostce imitującej biuro Lumon Industries. Na oczach zaskoczonych podróżnych odgrywali sceny z serialu, takie jak sprzątanie dywanów, wykonywanie tajemniczych zadań czy prowadzenie niezręcznych rozmów.
Akcja szybko stała się viralem w mediach społecznościowych, wzbudzając ogromne zainteresowanie serialem - jakby do tej pory zainteresowanie i popularność tytułu były niewystarczająco duże... Trzeba jednak przyznać, że pomysł na taką promocję produkcji był znakomity, bo nie dość, że prawdopodobnie przebił skutecznością o wiele droższe kampanie (tutaj zadziałał efekt kuli śnieżnej, gdy użytkownicy przekazywali w sieci zdjęcia i filmy z wydarzenia), to trudno jest przypomnieć sobie o podobnej inicjatywie w ostatnich latach.
Rozdzielenie 2. sezon - o czym będzie? Zwiastun i data premiery
Pierwszy sezon skupiał się na Marku Scoutcie (Adam Scott), który dołącza do tajemniczego zespołu zajmującego się "oczyszczaniem danych". Stopniowo odkrywamy mroczne sekrety Lumon Industries i poznajemy jego współpracowników: Helly (Britt Lower), Irvinga (John Turturro) i Burta (Christopher Walken). Sezon zakończył się cliffhangerem.
Drugi sezon serialu kontynuuje wątki z poprzedniego, zgłębiając konsekwencje ucieczki "wewnętrznych" ja i pokazując, jak radzą sobie one w nowej rzeczywistości. W międzyczasie "zewnętrzne" ja próbują rozwikłać zagadkę Lumon Industries i odzyskać kontrolę nad swoim życiem. Nowy sezon debiutuje na platformie Apple TV+ już 17 stycznia, a kolejne odcinki będą dodawane do oferty z cotygodniowymi przerwami.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu