Bardzo miło mi jest poinformować, że 19-20 maja w Warszawie odbędzie się nasza konferencja Generation Mobile 2015. Generation Mobile 2015 to już IV...
Bardzo miło mi jest poinformować, że 19-20 maja w Warszawie odbędzie się nasza konferencja Generation Mobile 2015.
Generation Mobile 2015 to już IV edycja konferencji zorganizowanej po raz pierwszy w marcu 2012 w Warszawie przez Antyweb i NoNoobs poświęconej błyskawicznie rosnącemu rynkowi mobilnemu.
Tym razem będziemy starali się pokazać najistotniejsze dla rynku informacji i projekty, które mogą być istotne praktycznie każdej firmy ze względu na zasięg mobilnej „rewolucji”.
Niesamowite przychody reklamowe Facebooka z mobile, które stanowią już 53% przychodów reklamowych giganta pokazują, że pionierki czas minął i możliwa jest już realizacja naprawdę ogromnych przychodów i zysków w tym segmencie.
Jak trudny jest to biznes pokazuje też niedawna sprzedaż Motoroli przez Google do Levovo za 2,9 miliarda dolarów, która wcześniej kupił Google za … 12,5 miliarda! Fakt, Google podał w komunikacie, że u niego zostaje większość patentów Motoroli.
Jaki jest plan konferencji?
Po bardzo dobrych opiniach od uczestników poprzedniej edycji postanowiliśmy zrobić więcej paneli dyskusyjnych oraz celować w te zagadnienia (cały program), które nadal wymagają dyskusji. Będziemy też mówić o rozrywce mobilne, mobilnej telewizji oraz szansach i zagrożeniach związanych z mobilem.
Tak jak co roku opublikujemy też wyniki naszego badania Generation Mobile. Mamy już 3 edycje raportu za sobą także możemy porównywać co zmieniło się w polskim mobilu w ostatnich latach.
Główne bloki tematyczne IV edycji Generation Mobile to :
- Analiza rynku
- Płatności i transakcje
- Mobilny e-commerce
- Media i rozrywka mobilna
- Marketing mobilny
- Panele dyskusyjne w praktycznie każdym bloku.
Zapraszamy
Serdecznie zapraszam czytelników do rejestracji na konferencje. W tej chwili dostępna jest jeszcze pula 50 biletów (a właściwie to co z niej zostało) w bardzo aktywacyjnej cenie.
Zapraszamy też na stronę wydarzenia na Facebooku.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu