Rynek reklamy i duże koncerny coraz częściej wspierają się internetem w swoich promocjach. Ostatnia akcja „wirusowa” jednego z operatorów telefonii komórkowej (logo po środku poniższego obrazka) przynosi coraz dotkliwsze straty dla konkurencji – według oficjalnych informacji już ponad 35,000 osób zmieniło operatora. Autor akcji obiecał, że po jej zakończeniu przedstawi dokładną analizę przedsięwzięcia, czekamy z […]

Rynek reklamy i duże koncerny coraz częściej wspierają się internetem w swoich promocjach.

Ostatnia akcja „wirusowa” jednego z operatorów telefonii komórkowej (logo po środku poniższego obrazka) przynosi coraz dotkliwsze straty dla konkurencji – według oficjalnych informacji już ponad 35,000 osób zmieniło operatora.

Autor akcji obiecał, że po jej zakończeniu przedstawi dokładną analizę przedsięwzięcia, czekamy z niecierpliwością (czekają również producenci kosmetyków, past do zębów oraz karmy zwierzęcej).



Przepraszam ale już nie dałem rady..