Jeśli nie czytasz na bieżąco tego bloga (a to wielki błąd) zapraszam do zapoznania się podsumowaniem tygodnia. Znajdziesz w nim informacje o tym co dz...
Reklama
Jeśli nie czytasz na bieżąco tego bloga (a to wielki błąd) zapraszam do zapoznania się podsumowaniem tygodnia. Znajdziesz w nim informacje o tym co działo się w ostatnim tygodniu a dokładnie o tym co było opisane na blogu antyweb.pl
To cię zainteresuje Safari, czyli polowanie na FireFox-aKonkurs Gazety Wyborczej i Raiffeisen Bank Polska
Reklama
Tydzień 11-15 czerwca w skrócie i chronologicznie :
- Youtube wreszcie rozpoczął testy narzędzia do chronienia praw autorskich na swoim serwisie (zmuszony licznymi pozwami sądowymi oraz zapowiedziami kolejnych
- Google miało problemy ze swoim readerem – w pewnym momencie dużej grupie użytkowników zniknęły wszystkie feed-y z google reader
- Corobi.pl – kolejny polski klon twittera został wystawiony na aukcje – na froncie pozostaję blip.pl oraz moblo.pl
- Apple wypuszcza Safari na Windows jednocześnie informując, że będzie to platforma developerska dla nowych telefonów iphone
- Blip.pl zostaje sprzedany (wraz z obsługą ) do Gadu Gadu, w polskiej blogosferze posypały się zarówno pozytywne jak i negatywne opinie na ten temat
- Google dodaje coraz więcej ciekawych funkcjonalności ( podgląd powerpoint, gadżet youtube dla igoogle, poprawki do google analytics)
- Yahoo zamyka swój serwis ze zdjęciami zaczynając migrować użytkowników do flickra i lub innych serwisów wskazanych przez użytkowników.
- Youtube testuje nowy wygląd swojego serwisu – zmiany kosmetyczne oprócz jednej czyli możliwości korzystania z youtube przy pomocy konta w google.
- Iphone nie dość, że został sfotografowany w publicznym transporcie to jednocześnie doczekał się już kilku aplikacji, które są dla tego telefonu przygotowane.
- Gazeta wyborcza Raiffeisen Bank ogłaszają konkurs na biznes plan „dla przedsiębiorczych” – do odważnych świat należy.
- One day one deal – czyli inna forma promocyjnej sprzedaży produktów
- Jobs zapowiada, że Safari będzie walczyć o 2 miejsce w krainie przeglądarek internetowych (czyli pokona min. operę i firefoxa)
- Fooa – konferencja o reklamie w internecie – hasło przewodnie to „reklama nie nachalna i piękna”
Na koniec tygodnia porada od wujka Blaugh:
Czytaj dalej poniżej
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu
Reklama