W dniach 7-8 czerwca w Nowym Yourku odbyła się konferencja Future of Online Advertising. Warto o niej wspomnieć ponieważ swoje prezentacje mieli tam tacy ludzie jak: Jay Adelson Digg – Revision3, Brent Hill FeedBurner, Jed Nahum Microsoft adCenter, Ron Belanger Yahoo!, Kim Malone Google AdSense i wiele innych ( pełna lista ).
Hasło przewodnie konferencji mówi o wielkich zmianach w reklamie online i zapowiada wiele ciekawych pomysłów. Można przejrzeć relację oraz kilka prezentacji – wystawili też zdjęcia na flickr’erze (?).
W prezentacjach padają hasła typu: „reklama nienachalna i piękna”, „wspaniała reklama zasługuje na podatnego odbiorcę”. Jest coś na temat reklamy w treściach video oraz opis ciekawego sposobu rozliczeń Cost per influence.
Polecam poczytać.
http://www.futureofonlineadvertising.com/index-livecoverage.html
Więcej z kategorii Świat:
- Donald Trump rzutem na taśmę wpisuje Xiaomi na czarną listę USA
- Nie zgadniecie, jakie aplikacje mobilne najchętniej pobieraliśmy w 2020 roku
- Facebook, Instagram i Snapchat z permanentnym banem dla Trumpa. Twitter daje prezydentowi ostatnie ostrzeżenie
- Główny konkurent Huawei wstawia się za nim w swoim własnym kraju. Oczywiście - nie bezinteresownie
- Królowa Elżbieta II może zatańczyć na TikToku, a i tak nie będziecie w stanie powiedzieć, że to fake