1

FOOA – przyszłość reklamy online

W dniach 7-8 czerwca w Nowym Yourku odbyła się konferencja Future of Online Advertising. Warto o niej wspomnieć ponieważ swoje prezentacje mieli tam tacy ludzie jak: Jay Adelson Digg – Revision3, Brent Hill FeedBurner, Jed Nahum Microsoft adCenter, Ron Belanger Yahoo!, Kim Malone Google AdSense i wiele innych ( pełna lista ). Hasło przewodnie konferencji […]

W dniach 7-8 czerwca w Nowym Yourku odbyła się konferencja Future of Online Advertising. Warto o niej wspomnieć ponieważ swoje prezentacje mieli tam tacy ludzie jak: Jay Adelson Digg – Revision3, Brent Hill FeedBurner, Jed Nahum Microsoft adCenter, Ron Belanger Yahoo!, Kim Malone Google AdSense i wiele innych ( pełna lista ).

Hasło przewodnie konferencji mówi o wielkich zmianach w reklamie online i zapowiada wiele ciekawych pomysłów. Można przejrzeć relację oraz kilka prezentacji – wystawili też zdjęcia na flickr’erze (?).

W prezentacjach padają hasła typu: „reklama nienachalna i piękna”, „wspaniała reklama zasługuje na podatnego odbiorcę”. Jest coś na temat reklamy w treściach video oraz opis ciekawego sposobu rozliczeń Cost per influence.

Polecam poczytać.
http://www.futureofonlineadvertising.com/index-livecoverage.html