W dniach 7-8 czerwca w Nowym Yourku odbyła się konferencja Future of Online Advertising. Warto o niej wspomnieć ponieważ swoje prezentacje mieli tam tacy ludzie jak: Jay Adelson Digg – Revision3, Brent Hill FeedBurner, Jed Nahum Microsoft adCenter, Ron Belanger Yahoo!, Kim Malone Google AdSense i wiele innych ( pełna lista ).
Hasło przewodnie konferencji mówi o wielkich zmianach w reklamie online i zapowiada wiele ciekawych pomysłów. Można przejrzeć relację oraz kilka prezentacji – wystawili też zdjęcia na flickr’erze (?).
W prezentacjach padają hasła typu: „reklama nienachalna i piękna”, „wspaniała reklama zasługuje na podatnego odbiorcę”. Jest coś na temat reklamy w treściach video oraz opis ciekawego sposobu rozliczeń Cost per influence.
Polecam poczytać.
http://www.futureofonlineadvertising.com/index-livecoverage.html
Więcej z kategorii Świat:
- Karuzela kręci się dalej. Teraz Facebook grozi Kanadzie
- Bitcoin (i inne kryptowaluty) trują naszą planetę. Na masową skalę
- 16 miliardów złotych - tyle stracili ludzie z powodu ataków hakerskich. I to tylko w jednym kraju
- Signal jest zbyt bezpieczny. To nie podoba się autorytarnej władzy
- Kobieta tworzyła deepfake'i nastolatek, by... usunięto je z zespołu chearleaderek