Telekomy

Plus zrywa z zielonym, teraz ma być bardziej kolorowo i nowocześnie

GU
Grzegorz Ułan
33

Dziś kolejny odcinek odrodzenia Plusa. Po wprowadzeniu w marcu nowych ofert i wydaniu aplikacji mobilnej w kwietniu, przyszedł czas na odświeżenie samej marki. Wróciłem właśnie z konferencji Plusa, gdzie została zaprezentowana nowa wizualizacja oferty tego operatora wraz z nowymi propozycjami. Za...

Dziś kolejny odcinek odrodzenia Plusa. Po wprowadzeniu w marcu nowych ofert i wydaniu aplikacji mobilnej w kwietniu, przyszedł czas na odświeżenie samej marki.

Wróciłem właśnie z konferencji Plusa, gdzie została zaprezentowana nowa wizualizacja oferty tego operatora wraz z nowymi propozycjami. Zacznijmy jednak od zmian w samej marce. Zmieniło się przede wszystkim pozycjonowanie oferty. Plus chce skupić się teraz na ofercie dla młodszego klienta, który jest obyty z nowymi technologiami i od którego wychodzi zwykle inicjatywa w wyborze danego rozwiązania dla siebie jaki i dla bliskich - znajomych czy członków rodziny.

Stąd więc mamy nowe kolory i nowe postaci w kreacjach reprezentujących markę jak i samą ofertę. Na konferencji zaprezentowano wizualizację dla każdej z dostępnych w plusie opcji. Zaczęto oczywiście od abonamentu.

Oprócz nielimitowanych połączeń do wszystkich oraz SMS-ów czy MMS-ów, o czym pisałem w dniu prezentacji nowej oferty Plusa, mamy tu nową opcję w pakiecie z telefonem, czyli dodatkowy minidron oraz nowy pakiet telewizji w telefonie IPLA Elastic.

Dalej oferta internetu LTE z paczkami do 100 GB z opcją włączenia nielimitowanego transferu za 10 zł miesięcznie.

Oferta dla firm z nielimitowanymi połączeniami do wszystkich oraz telefonem stacjonarnym za złotówkę.

Nie zapomniano też o Miksie, gdzie za 50 zł miesięcznie dostaniemy smartfona z nielimitowanymi rozmowami i SMS-ami.

Przedostatnia oferta to Plus na kartę i tu również będą pakiety z nielimitowanymi rozmowami i wiadomościami - do wszystkich, nie tylko wewnątrz sieci.

Na koniec zostawiono ofertę na internet mobilny na kartę z dwoma starterami - za 5 zł - 5 GB, a za 15 zł - 15 GB.

Nowa oferta oraz kampania reklamowa z nową wizualizacją marki rusza od jutra, poniżej jedna z reklam przedstawiająca nowego Plusa:

Wydaje mi się, że to dość odważna zmiana, przypominająca trochę ostatnią przemianę Orange, z tą różnicą, że tu oprócz nowego hasła Ja+Nowe możliwości zdecydowano się na wyraźne przebudowanie wizerunku marki i nie chodzi tu tylko o kolory, ale i zmianę grupy docelowej swojej oferty, a tym samym dopasowanie ofert zgodnie z obowiązującymi teraz standardami i oczekiwaniami młodszej grupy odbiorców. Czyli oferty bez limitów, czy duże paczki danych.

Plus dość długo pozostawał w cieniu przemian konkurencji, zarówno jeśli chodzi o postrzeganie samych marek i jak i rewolucyjnych ofert. Być może ta zmiana to początek czegoś nowego i przełomowego ze strony i tego operatora. Na co liczę, bo to odbije się pozytywnie na całym rynku usług naszych telekomów.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu