Telekomy

Jutro zmienia się Orange

Grzegorz Ułan
Jutro zmienia się Orange
23

Tytuł trochę tak przekręca ostatnie hasło reklamowe Orange Dziś zmienia się z Orange, ale już można go dowolnie przestawiać, bo od jutra będzie obowiązywać nowe: Liczy się to, co ważne dla Ciebie. Wróciłem właśnie z konferencji, która odbyła się w dość zacnym gronie, bo na czele z Bruno Duthoit, pre...

Tytuł trochę tak przekręca ostatnie hasło reklamowe Orange Dziś zmienia się z Orange, ale już można go dowolnie przestawiać, bo od jutra będzie obowiązywać nowe: Liczy się to, co ważne dla Ciebie. Wróciłem właśnie z konferencji, która odbyła się w dość zacnym gronie, bo na czele z Bruno Duthoit, prezesem Orange Polska, który to właśnie ogłosił zmianę wizerunkową Orange.

Wbrew pozorom to ma być nie tylko zmiana wizualna, nowe ikonki, kolory czy nowy layout strony orange.pl, zmiany mają odczuć przede wszystkim klienci w kontakcie z Orange. Mnie najbardziej ucieszyła informacja o zmianie obsługi klienta w salonach Orange, a ściślej mówiąc usprawnieniu tej obsługi, która ma być w końcu pozbawiona długiego wyczekiwania w kolejkach.

W salonach Orange klienci będą mogli skorzystać z obsługi na recepcji i załatwić wiele prostych spraw „od ręki”, oszczędzając czas. Sukcesywnie wdrażany będzie inteligentny system zarządzania ruchem w salonie, pozwalający klientowi w salonie zaplanować wizytę w dogodnym terminie.

W przyszłości będzie można umówić wizytę przez internet. Funkcjonalność Bilet SMS umożliwi klientom załatwienie innych spraw w trakcie oczekiwania na obsługę w salonie – informacje o pozycji w kolejce oraz zaproszenie do obsługi klient otrzyma SMS-em. Dziś z takiego systemu można skorzystać w salonie w Warszawie w CH Blue City a wkrótce taka możliwość będzie w kolejnych salonach w Warszawie, Katowicach i Krakowie.

Ponadto, w Warszawie wkrótce zostanie otwarty Smart Store – interaktywny salon przyszłości, zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami, zachęcający klientów do odkrywania nowych rozwiązań.

To zmiany w bezpośrednim kontakcie z klientem, do tego dochodzi indywidualna obsługa poprzez jednego, wyznaczonego dla nich doradcę dla klientów indywidualnych i firm, które korzystają z 5 lub więcej usług.

Z nowych ofert zostały zaprezentowane nowe pakiety Orange Biz. Muszę powiedzieć, że dość atrakcyjne cenowo i zawierające spore pakiety usług, jak nielimitowane rozmowy, SMS-y/MMS-y czy transfer danych.

Dla klientów indywidualnych zaprezentowano nowe pakiety rodzinne.

Na koniec pokazano to, co odczują wszyscy, czyli zmiana strony orange.pl. Jeśli podobnie jak ja nie możecie się dzisiaj zalogować na swoje konto Orange Online, to właśnie to jest powodem tych utrudnień - od jutra będzie nowa strona główna i panel po zalogowaniu się do naszego konta. Ma być prościej i przejrzyściej, wszystkie niezbędne informacje znajdziemy od razu w głównym widoku.

Wszystkie zmiany i nowe oferty są już dostępne, podobnie jak nowa wizualizacja na stronie orange i zmiany na koncie Orange Online, które zmieniło nazwę na Mój Orange.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu