15

PleaseDressMe – Wyszukiwarka inna niż wszystkie

Każdy człowiek ma inne zainteresowania. Ludzie dzielą się miłośników jazzu oraz entuzjastów zupy pomidorowej. Istnieją również tacy, którzy lubią po prostu dobrze się ubierać i od czasu do czasu sprawić sobie nową koszulkę z ciekawym nadrukiem. Z myślą o nich powstał serwis PleaseDressMe, który jest w istocie wyszukiwarką t-shirtów. Sam pomysł wydaje mi się bardzo […]

Każdy człowiek ma inne zainteresowania. Ludzie dzielą się miłośników jazzu oraz entuzjastów zupy pomidorowej. Istnieją również tacy, którzy lubią po prostu dobrze się ubierać i od czasu do czasu sprawić sobie nową koszulkę z ciekawym nadrukiem. Z myślą o nich powstał serwis PleaseDressMe, który jest w istocie wyszukiwarką t-shirtów.

Sam pomysł wydaje mi się bardzo dobry, gdyż naprawdę cenie sobie koszulkę z fajnym nadrukiem. W sieci jednak ciężko znaleźć i kupić dobry ciuch. Konieczność przewertowania kilkuset stron z ofertami na Allegro bądź nawet przejrzenia kilkudziesięciu sklepów internetowych sprawia, że generalnie ciężko wyłowić coś interesującego. Sytuacje dodatkowo komplikują metody prezentacji towaru powodujące, że nie zawsze to co zamawiamy jest tym co otrzymujemy w przesyłce.

Stworzenie wyszukiwarki t-shirtów mogłoby choć po części pomóc w zakupach, gdyż możliwe byłoby łatwiejsze dotarcie do interesujących nas nadruków bądź tematów. PleaseDressMe nie działa jednak jeszcze na tyle dobrze, żeby pozwolić dotrzeć nam do dużej ilości koszulek.

Po wpisaniu w wyszukiwarce słowa „Star Wars” otrzymałem 5 wyników. Żaden z nich nie był jednak oryginalną koszulką z logiem lub innym filmowym symbolem, a jedynie humorystycznymi aranżacjami. Myślę, że jest to zapewne kwestia małej ilości sklepów w bazie wyszukiwarki, która z czasem zostanie zwiększona. Prawdopodobnie twórcy PleaseDressMe będą poszukiwać partnerów biznesowych, którzy za możliwość dodania swoich koszulek do wyszukiwarki będą w stanie podzielić się dochodem.

PleaseDressMe to również dobry pomysł na startup w naszym kraju lecz może bardziej ogólny. Nie stricte koszulkowy, a bardziej ogólno-odzieżowy.

Źródło wiadomości: TechCrunch