Player.pl to według Gemiusa/PBI polski lider rynku VOD. Serwis produkuje własne seriale, wpiera rozdzielczość 4K, ale ma jeszcze wiele do zrobienia. Jakie nowości i plany mogą zdradzić?
Polski lider rynku VOD - kulisy nowości i działalności Player.pl. "Netflix nie jest gotowy na transmisje online na żywo"
Zapowiedź wydania aplikacji Player dla Apple TV do końca czerwca oraz wdrożenie miniaturek z kadrami w trakcie przewijania to nie jedyne informacje z naszej rozmowy z Maciejem Gozdowskim - dyrektorem zarządzającym Player.pl. W wywiadzie poruszone zostały także takie kwestie, jak emisja seriali jako player original zamiast w ramówce TVN-u, współpraca z Apple i innymi producentami sprzętu, reakcja na zmiany na rynku VOD. Usłyszycie także między innymi opinię Macieja Gozdowskiego o braku gotowości nawet takiego giganta jakim jest Netflix na uruchomienie globalnych transmisji online na żywo.
Zobacz też: Wiemy, kiedy Player.pl trafi na Apple TV
Kulisy działalności Player.pl - nowości i plany
Wywiad z Maciejem Gozdowskim - dyrektorem zarządzającym Player
Polecamy: Player chwali się osiągnięciami z 2019. Potwierdzam: robią to bardzo dobrze, ale…
Według statystyk udostępnianych przez Gemius/PBI to Player.pl przoduje wśród polskich serwisów VOD przekraczając granicę 3,2 mln realnych użytkowników w maju tego roku. Co ciekawe, względem roku poprzedniego zanotował delikatny spadek, ale tym razem wygenerował znacznie większy ruch - wzrost liczby odsłon z 36 mln do blisko 50 mln. O tym także wspomina Maciej Gozdowski w naszej rozmowie. W jakim kierunku zmierza Player.pl po uruchomieniu oddzielnej usługi CANAL+ (telewizja przez Internet) oraz widmem startu zupełnie nowej usługi będącej połączeniem sił grupy Discovery oraz Cyfrowego Polsatu? Zapraszamy do słuchania!
Zapraszamy też do odcinka poświęconego nowej usłudze CANAL+
Podcastu Antyweb Po Godzinach możecie posłuchać w:
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu