Podczas dzisiejszej konferencji Play uwinął się niezwykle szybko - całość zamknęła się w kwadransie. Nie zabrakło jednak całkiem ciekawych nowości ze strony tego operatora. Oprócz przedłużenia oferty promocyjnej na Tidala, ogłoszenia współpracy z DJ-em Adamusem podczas tworzenia Playlist specjalnie dla klientów sieci do nowinek dołączyła kolejna usługa, o której wcześniej mówiło się głównie w kuluarach. Oto i jest - Play TV. Co nowego w tej dziedzinie?
Play zaprasza do testowania nowej usługi telewizyjnej w Internecie
Od jutra mają rozpocząć się testy konsumenckie zupełnie nowej na polskim rynku propozycji - chodzi tu o typową telewizję internetową. Założę się, że Play widząc sukces innych podobnych serwisów chce spróbować tego samego o własnych siłach i zaoferuje dostęp do kilkudziesięciu kanałów na urządzeniach mobilnych oraz laptopach. Dodatkowo - program telewizyjny ma nie ograniczać klientów - ci mogą w dowolnym momencie przewinąć do tyłu film, jeżeli coś przegapili. Dodatkowo - film lub program będzie można zapisać "w chmurze", po czym odtworzyć go na dowolnym urządzeniu.
Aby móc przetestować telewizję od Play, wystarczy być abonentem Play, posiadać tablet lub smartfon z systemem Android i zapisać się do testów. Po tym otrzymamy dostęp do aplikacji w Google Play, dzięki której będziemy mogli wypróbować nowość od fioletowego operatora. (Aby to zrobić, należy wysłać SMS-a o treści "TAK" na numer 650).
Co nowego w Tidalu od Play?
Play przedłuża okres trwania promocji na Tidala w Play - do końca wrześnie będzie można aktywować usługę, w ramach której przez 2 lata będziemy mogli cieszyć się nieodpłatnym dostępem do tego serwisu streamingowego. Play przy okazji pochwalił się 500 000 użytkownikami usługi, a także rosnącą świadomością marki w Polsce. Blisko 1/4 Polaków przyznaje, że zna taki serwis streamingowy (co nie oznacza, że z niego korzysta).
Dla fanów muzyki bardzo ważne może okazać się to, że Play rozpoczął współpracę z DJ-em Adamusem, który w ramach partnerstwa z Tidalem będzie przygotowywać okolicznościowe playlisty, które ostatecznie spodobały się konsumentom streamowanych multimediów. Dodatkowo - w konkursie z nim związanym można wygrać wyjazd na Ibizę w dniach 14-21 września. Szczegóły konkursu już wkrótce.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu