Wyjątkowe polskie studio Plastic trafiło właśnie pod skrzydła Epic Games!
Epic Games to jeden z tych rynkowych graczy, z którym warto dobrze trzymać. Budżety którymi dysponują robią wrażenie — i dla wielu twórców mogą okazać się prawdziwie zbawienne w dalszym rozwoju. Dzisiaj dowiedzieliśmy się, że twórcy Unreal Engine biorą pod swoje skrzydła polskie studio pełne talentów: Plastic!
Plastic przejęte przez Epic Games. Przed twórcami Datury otwierają się zupełnie nowe perspektywy?
Plastic to jedno z tych studiów, które w mojej opinii są dość... wyjątkowe. Sam poznałem ich dzięki demoscenie — i nie da się ukryć, że ich dotychczasowe produkcje pełne są abstrakcyjnego sznytu, który pozwala im się wyróżniać na tle konkurencji. Jeżeli tylko mieliście przyjemność spędzić chwilę z Linger in Shadows, Daturą czy Bound, to prawdopodobnie doskonale wiecie co mam na myśli. Niepowtarzalny klimat towarzyszy ich tytułom od lat — i mam cichą nadzieję, że po przejęciu przez Epic takowego nie zabraknie, po prostu gołym okiem będzie widać zupełnie inne budżety.
„Od ponad dwudziestu lat zespół Plastic tworzy jedne z najambitniejszych i najbardziej przyszłościowych projektów na demoscenie” – mówi Hector Sanchez, dyrektor działu wydawniczego Epic Games. „Ta grupa niesamowicie zdolnych ludzi stworzyła definiujące gatunki projekty, które wytyczały kierunki rozwoju technologicznego, wykorzystując do maksimum możliwości sprzętowe i dbając o estetykę oraz walory artystyczne. Ogromnie cieszy nas, że dołączyli do naszego zespołu i że możemy wspierać ich rozwój w firmie Epic”.
Nie ukrywam, że jestem bardzo ciekawy nowych projektów tej zdolnej i wyjątkowej w ujęciu światowym ekipy. Trzymam kciuki za owocną współpracę i kolejne gry, bo przecież od premiery Bound minęło już kilka dobrych lat...
Źródło: informacja prasowa
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu