Partnerskie promocje to nie wszystkie działania PSP (Polski standard Płatności, wydawca BLIK-a) do popularyzacji swoich płatności mobilnych, bo rusza właśnie kolejna edycja kampanii BLIKOMANIA. To nie tylko reklama w internecie, radiu czy telewizji, ale towarzysząca jej promocja, w której użytkownicy płacący BLIK-iem mogą wygrywać nagrody pieniężne.
Płacisz BLIK-iem? Zarejestruj się i wygraj nawet 100 tysięcy złotych
A skoro i tak płacicie, to nic nie zaszkodzi się zarejestrować, a być może uda Wam się zgarnąć jedną z nagród.
Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności:
BLIK staje się coraz bardziej popularny wśród Polaków. Tylko w 2017 roku zrealizowano za jego pomocą 33 miliony transakcji. Za sprawą nowej kampanii chcemy przedstawić jak wszechstronny jest BLIK – wystarczy mieć aplikację banku w telefonie i tylko kilka kliknięć kciukiem w ekran dzieli nas od płatności. Spoty pokazują, że płacenie BLIKIEM jest wygodne, bezpieczne i szybkie. BLIK łączy zatem wszystkie cechy płatności, których poszukują współcześni konsumenci.
Co można wygrać? Raz w tygodniu do wygrania jest 100 nagród po 100 zł oraz 10 nagród po 1000 zł, a na koniec kampanii rozlosowana zostanie nagroda główna w wysokości 100 tysięcy złotych. W losowaniach będzie brała udział każda transakcja uczestników wykonana przy pomocy BLIK-a, zarówno przy płatnościach internetowych, jak i przy wypłatach z bankomatu, płatnościach P2P oraz w sklepach stacjonarnych.
Aby wziąć udział w loterii wystarczy się zarejestrować na stronie BLIKOMANIA. Informacje o ewentualnych wygranych będą spływały na podany podczas rejestracji adres email. Loteria potrwa od 06.04.2018 r. do 24.07.2018 r, aby wziąć udział w losowaniu nagrody głównej 100 tys. zł, należy zarejestrować się do 31 maja 2018 r.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu