Artykuł sponsorowany

Piłkarski Paczkomat InPost dla kibiców Barcelony

Daniel Wójcik
Piłkarski Paczkomat InPost dla kibiców Barcelony
Reklama

InPost, sponsor strategiczny reprezentacji Polski, zrealizował niestandardowe działanie dla fanów piłki nożnej przed wielkim meczem w lidze hiszpańskiej, potocznie nazywanym El Clasico.


Reklama

W ostatnich dniach jednym z najgłośniejszych i najczęściej komentowanych newsów sportowych był transfer Wojciecha Szczęsnego do drużyny z Barcelony. Kibice reprezentacji Polski są szczególnie zadowoleni z tego wydarzenia, ponieważ po dołączeniu Szczęsnego do m.in. Roberta Lewandowskiego i Ewy Pajor, grupa polskich piłkarek i piłkarzy jest najliczniej reprezentowaną grupą zagranicznych piłkarzy w jednym z najlepszych klubów na świecie. To wyjątkowa sytuacja dla polskiej piłki nożnej.

Nawiązując do licznej obecności naszych reprezentantów w Barcelonie, InPost postanowił  zrealizować kampanię marketingową RTM, aktywującą strategiczny sponsoring reprezentacji Polski. Marka przygotowała specjalne brandingi na Paczkomat zlokalizowany w Polsce przy ulicy Barcelońskiej 1 w Warszawie oraz w Hiszpanii w Barcelonie w pobliżu legendarnego stadionu Spotify Camp Nou.


W obu lokalizacjach na urządzeniach Paczkomat możemy zobaczyć wizerunek reprezentantów Polski: Roberta Lewandowskiego, Wojciecha Szczęsnego, Ewy Pajor i Emilii Szymczak, którzy na co dzień grają w klubie z Barcelony. Na maszynie przy ul. Barcelońskiej znajduje się napis „Więcej niż Paczkomat”, co nawiązuje do legendarnego hasła kibiców drużyny z Barcelony. Na urządzeniu w Hiszpanii, w pobliżu stadionu jednego z najlepszych klubów na świecie, hasło napisanie w języku katalońskim brzmi „Taktyka dostarczania zwycięskich paczek”. Ponadto, na obu grafikach rozrysowane jest boisko piłkarskie z taktyką szybkiego dostarczania paczek poprzez Paczkomat- symbolizujące bramkarza podającego piłkę długim podaniem bezpośrednio do napastnika stojącego tuż przed bramką rywala.


Termin realizacji tego projektu nie jest przypadkowy – InPost opublikował informację o aktywacji na dzień przed jednym z najbardziej klasycznych meczów piłkarskich na świecie, pomiędzy dwoma legendarnymi drużynami, by wykorzystać fakt, że na dobę przed meczem emocje kibiców i uwaga mediów w związku z tym wydarzeniem są największe.

- Jako marka, będąca liderem aktywacji sponsoringowych w Polsce, chcemy coraz częściej zaskakiwać na ważnych dla nas rynkach zagranicznych. Real — Barcelona to największy klasyk, który przyciąga zainteresowanie na całym świecie, ale i świetna okazja na promocję polskiej piłki nożnej — powiedział Marek Szkolnikowski, dyrektor ds. sponsoringu sportowego w Grupie InPost.

Reklama

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama