Artykuł sponsorowany

Każdy kto kupuje w internecie musi mieć konto w Picodi. Oto dlaczego

Piotr Kurek
Każdy kto kupuje w internecie musi mieć konto w Picodi. Oto dlaczego
17

Z ankiety przeprowadzonej przez Picodi wynika, że zaledwie 28 proc. polskich Internautów korzysta sporadycznie lub regularnie z serwisów typu cashback. 37 proc. ankietowanych nie wie co to jest. To usługa umożliwiającą zwrot części wydatków za transakcje w sklepach internetowych. Warto z niej korzystać, w szczególności w czasach, gdy ceny produktów rosną w ekspresowym tempie.

Ile można zyskać z cashbackiem od Picodi?

Picodi w Polsce kojarzone jest przede wszystkim z kuponami i kodami promocyjnymi do najpopularniejszych sklepów. Warto jednak wiedzieć, że serwis specjalizuje się również w cashbacku, który sprawia, że część pieniędzy wydanych na zakupy wróci do nas z powrotem. Picodi współpracuje z ponad 400 najpopularniejszymi platformami sprzedażowymi i sklepami w Polsce oferując m.in. następujące warunki cashbacku:

  • Allegro (pierwszy cashback do 15%, kolejne do 1,9%)
  • Aliexpress (pierwszy cashback do 15%, kolejne do 5,4%)
  • Shopee (pierwszy cashback do 25%, kolejne do 10,8%)
  • Media Expert (pierwszy cashback do 10%, kolejne do 1,5%)
  • RTV EURO AGD (pierwszy cashback do 10%, kolejne do 1,8%)
  • Empik (pierwszy cashback do 15%, kolejne do 4,3%)
  • Booking.com (pierwszy cashback do 10%, kolejne do 4%)
  • FlixBus (pierwszy cashback do 15%, kolejne do 3,6%)

Choć cashback w wysokości od 1 do kilku proc. może wydawać się mało atrakcyjny, to przy częstych zakupach, na nieco większe kwoty, można uzyskać zwrot całkiem solidnej sumki. A można zyskać jeszcze więcej. Serwis często organizuje dodatkowe promocje i akcje, w których zwiększa bonusy. Są też specjalne okazje, np. dla nowych użytkowników, którzy za pierwsze zakupy w jednym ze sklepów partnerskich mogą otrzymać podwyższony cashback w wysokości nawet 25 proc. (do 100 zł). W połączeniu z kodami rabatowymi szybko okazuje się, że za zakupy w rzeczywistości płacimy znacznie mniej.

Nie można też nie wspomnieć o systemie polecania. Przesyłając indywidualny link polecający swoim znajomym, mogą oni otrzymać dodatkowy bonus powitalny w wysokości 10 zł. A gdy tylko zrobią swoje pierwsze zakupy z wykorzystaniem Picodi, na nasze konto również trafi 10 zł.

Oszczędzanie z Picodi w przeglądarce lub aplikacji mobilnej

Zwrot części pieniędzy za zakupy online brzmi interesująco, ale w natłoku codziennych czynności część z nas przypomina sobie o tym dopiero po fakcie – gdzie często jest za późno. Dlatego z myślą o takich osobach, serwis Picodi oferuje wtyczki do popularnych przeglądarek, które pełnią rolę  „przypominajki”. Wtyczka dostępna na Safari, Chrome i Edge oferuje:

  • automatyczne aktywowanie cashbacku przy zakupach
  • wyświetlanie informacji o zniżkach i kodach rabatowych
  • automatyczne uzupełnianie kodu rabatowego przy składaniu zamówienia
  • dopasowanie promocji i cashbacku do własnych potrzeb
  • wskazywanie kategorii i konkretnych sklepów oraz ukrywanie tych, które nas nie interesują

A co w przypadku, gdy z internetu korzystamy najczęściej w telefonie? Picodi i tu ma świetne rozwiązanie w postaci aplikacji mobilnej dostępnej zarówno na smartfonach z Androidem, jak i iOS. Wystarczy pobrać ją ze sklepu Google Play lub App Store, a następnie zarejestrować lub zalogować na swoje konto. Wszelkich zakupów dokonywać będziemy wewnątrz aplikacji posiadającej bezpieczną przeglądarkę internetową.

TL;DR

Picodi daje szeroki wachlarz możliwości zaoszczędzenie na zakupach – zarówno dzięki kuponom promocyjnym, jak i cashbackowi. Korzystanie z serwisu nie jest trudne i sprowadza się do zaledwie kilku kroków:

    • załóż konto w Picodi i aktywuj cashback przed każdymi zakupami
    • odzyskasz od 1% do 10% wydanej kwoty w formie cashbacku
    • na pierwsze zakupy możliwy zwrot do 100 zł
    • za zaproszenie każdego znajomego dodatkowo otrzymasz po 10 zł
    • cashback jest wypłacany na konto bankowe, PayPal lub Wise
    • działa przez przeglądarkę i przez apkę na Android i iOS

Wpis powstał we współpracy z Picodi

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu