Świat

O kryzysie i końcu web 2.0

Grzegorz Marczak
O kryzysie i końcu web 2.0
14

Ekspresja Feldmana jest świetna, szczególnie w nawiązaniu do twittera i facebooka serwisów które nie potrafią zarabiać pieniędzy a uznawane są za cud ówczesnych czasów. Co ciekawe główny promotor tego typu biznesów czyli sam Arrington zaczyna rozumieć ekonomie i fakt, że aby mieć zysk trz...



Ekspresja Feldmana jest świetna, szczególnie w nawiązaniu do twittera i facebooka serwisów które nie potrafią zarabiać pieniędzy a uznawane są za cud ówczesnych czasów.

Co ciekawe główny promotor tego typu biznesów czyli sam Arrington zaczyna rozumieć ekonomie i fakt, że aby mieć zysk trzeba najpierw zarabiać pieniądze. Kiedy tylko to sobie uświadomił to natychmiast pochował web 2.0. Pewnie zaczął się zastanawiać jak teraz pomnoży pieniądze zainwestowane we wszystkie startypy których jest współudziałowcem.

Ps. Inspiracją do tej informacji był wpis na blogu Kuby, gdzie w komentarzach znalazłem link do video z Feldmanem w roli głównej.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Więcej na tematy:

techcrunchweb 2.0recesjakryzys