YouTube

Nowa funkcja YouTube wyłącznie dla płacących użytkowników. Może przekonać Cię do abonamentu

Kamil Świtalski
Nowa funkcja YouTube wyłącznie dla płacących użytkowników. Może przekonać Cię do abonamentu
Reklama

Nowa, testowana przez YouTube, funkcja, pozwoli w mig przeskoczyć do momentów materiału, które potencjalnie mogą okazać się dla nas najbardziej interesujące. Dostępna będzie wyłącznie dla abonentów YouTube Premium.

Jak powszechnie wiadomo: czas to pieniądz. W obecnym świecie to właśnie czas jest jedną z najcenniejszych walut i Google doskonale o tym wie. O naszą uwagę zabiegają teraz zewsząd, a doba wciąż ma tylko 24 godziny. Od kiedy na YouTube pojawia się coraz więcej interesujących treści, spędzamy tam... a jakże inaczej: coraz więcej czasu. Nikogo to już specjalnie nie dziwi ani nie szokuje. Firma doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego chcąc wspomóc nas w kwestii konsumpcji treści zamieszczonych w ich serwisie, testuje nową, eksperymentalną, funkcję. Ta jednak miałaby zostać udostępniona wyłączenie dla abonentów YouTube Premium.

Reklama

Przeskocz do najciekawszych części materiału - oto nowa funkcja, którą testuje YouTube

Nowa funkcja miałaby bazować na uczeniu się naszego gustu i... przeskakiwaniu w materiale do momentów, które potencjalnie będą dla nas najbardziej interesujące. Podobnie jak obecnie na smartfonach dwuklikiem przewijamy wideo o 10 sekund, eksperymentalna funkcja przenosić nas będzie do najciekawszych elementów danego wideo.

Warto jednak mieć na uwadze, że to nie jest coś, co trafi... absolutnie wszędzie. Nowa funkcja działać będzie w materiałach, które się do tego nadają. Prawdopodobnie tych dłuższych, a nietrudno mi sobie wyobrazić z tym... ot, chociażby poradniki. Gdzie dwuklik pozwoli nam pominąć wstęp i przejść od razu do dania głównego, czyli instrukcji dla której uruchomiliśmy wideo.

Brzmi interesująco i zakładam, że gdy faktycznie trafi do szerszego grona odbiorców i będzie wspierana w solidnej porcji materiałów — może okazać się łakomym kąskiem dla użytkowników platformy.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama