Kilka dni temu zakończył się konkurs współorganizowany przez Antyweb i Sellsation, dobrze że daliśmy sobie więcej czasu na zapoznanie się z odpowiedz...
Przypomnę, że w konkursie cała zabawa polegała na pokazaniu jak bardzo można być kreatywnym w tworzeniu opisów do ofert w serwisach grupowych (niektóre z nich są przecież wręcz legendarne). Właściwie to mieliście wymyślić własną ofertę - patrząc na odzew i waszą pomysłowość myślę, że serwisy z zakupami grupowymi z pewnością znalazły by wśród was pracowników.
No dobra ale przechodząc do sedna. Zwycięzcą konkursu zostaje autor oferty "Miejsce w pierwszym szeregu w bitwie pod Grunwaldem" cała oferta brzmiała tak:
Miejsce w pierwszym szeregu w bitwie pod Grunwaldem
15 lipca tego roku już po raz 602 pokonamy Krzyżaków, rekompensując sobie upokorzenia wyniesione z boisk piłkarskich. To cudowne uczucie, więc nie przegap tej okazji. W końcu zdarza się to tylko raz w roku.
Dlaczego warto? Zapewniamy:
- dzidę
- tarczę
- hełm
- i krótkie szkolenie
Opieka medyczna też będzie zapewne w okolicy.
Będzie dużo pozytywnych emocji i wygrają nasi.
Oferta ważna do wyczerpania naszego sprzętu. Mamy 52 dzidy, 53 tarcze i 53 hełmy. Jedna osoba będzie musiała walczyć bez dzidy.
Nie zwlekaj!
Do zobaczenia na polu chwały!Czytaj dalej poniżej
Autora powyższego tekstu proszę o kontakt na adres grzegorz.marczak(na)gmail.com - uzgodnimy szczegóły przekazania nagrody no i trzeba jeszcze wybrać kolor telefon z jakżę szerokiej gamy kolorystycznej jaką oferuje Apple.
Przypomnę, że sponsorem konkursu jest Sellsation. Nowy serwis i pierwsza międzynarodowa platforma reklamowa, dedykowana wyłącznie zakupom grupowym. Sellsation to narzędzie umożliwiające serwisom zakupów grupowych optymalizację kosztów reklamy oraz dotarcie do internautów poprzez tysiące stron internetowych Wydawców.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu