Kilka dni temu zakończył się konkurs współorganizowany przez Antyweb i Sellsation, dobrze że daliśmy sobie więcej czasu na zapoznanie się z odpowiedz...
Kilka dni temu zakończył się konkurs współorganizowany przez Antyweb i Sellsation, dobrze że daliśmy sobie więcej czasu na zapoznanie się z odpowiedziami i wybranie zwycięzcy ponieważ było blisko 170 tekstów do przeczytania.
Przypomnę, że w konkursie cała zabawa polegała na pokazaniu jak bardzo można być kreatywnym w tworzeniu opisów do ofert w serwisach grupowych (niektóre z nich są przecież wręcz legendarne). Właściwie to mieliście wymyślić własną ofertę - patrząc na odzew i waszą pomysłowość myślę, że serwisy z zakupami grupowymi z pewnością znalazły by wśród was pracowników.
No dobra ale przechodząc do sedna. Zwycięzcą konkursu zostaje autor oferty "Miejsce w pierwszym szeregu w bitwie pod Grunwaldem" cała oferta brzmiała tak:
Miejsce w pierwszym szeregu w bitwie pod Grunwaldem
15 lipca tego roku już po raz 602 pokonamy Krzyżaków, rekompensując sobie upokorzenia wyniesione z boisk piłkarskich. To cudowne uczucie, więc nie przegap tej okazji. W końcu zdarza się to tylko raz w roku.
Dlaczego warto? Zapewniamy:
- dzidę
- tarczę
- hełm
- i krótkie szkolenie
Opieka medyczna też będzie zapewne w okolicy.
Będzie dużo pozytywnych emocji i wygrają nasi.
Oferta ważna do wyczerpania naszego sprzętu. Mamy 52 dzidy, 53 tarcze i 53 hełmy. Jedna osoba będzie musiała walczyć bez dzidy.
Nie zwlekaj!
Do zobaczenia na polu chwały!
Autora powyższego tekstu proszę o kontakt na adres grzegorz.marczak(na)gmail.com - uzgodnimy szczegóły przekazania nagrody no i trzeba jeszcze wybrać kolor telefon z jakżę szerokiej gamy kolorystycznej jaką oferuje Apple.
Przypomnę, że sponsorem konkursu jest Sellsation. Nowy serwis i pierwsza międzynarodowa platforma reklamowa, dedykowana wyłącznie zakupom grupowym. Sellsation to narzędzie umożliwiające serwisom zakupów grupowych optymalizację kosztów reklamy oraz dotarcie do internautów poprzez tysiące stron internetowych Wydawców.