Netflix odświeża swoją identyfikację wizualną i dodaje dodatkowe logo, które będzie używane głównie na urządzeniach mobilnych (i nie tylko)
Netflix odświeża identyfikację wizualną. Wkrótce zobaczymy tu więcej Arrow, Flasha i innych seriali CW [prasówka]
Netflix z nowym znaczkiem
Netflix odświeża swoje logo. Dobrze rozpoznawalny czerwony napis uzupełniono o charakterystyczną literkę "N" imitującą nieco zagietą wstążkę (papier?). W każdym razie nowe logo jest znacznie wyższe czym wydaje doskonale komponować się z podłużnymi ekranami urządzeń mobilnych. Logotyp pozostaje bez zmian.
Nie jest to jedyna wieść na temat serwisu. Coraz głośniej mówi się o umowie ze stacją CW, która ma zaowocować rozszerzeniem bazy o kolejne seriale sygnowane jej logo. Mowa tutaj o takich tytułach jak Flash, Arrow, Legends of Tomorrow i wielu innych. Dotąd były one głównie dostępne na Hulu, ale stacja ma zerwać zawarte porozumienie i mocniej zintegrować się z Netfliksem. To również sprawi, że nowe sezony będą się pojawiać tutaj szybciej - nawet do dwóch tygodni po emisji w TV.
Przypinanie notatek w Google Keep
Nowa wersja Google Keep ma otrzymać symboliczną, aczkolwiek bardzo przydatną nowość. Mowa tutaj o możliwości przypinania wybranych notatek na samej górze listy. W plikach aplikacji odkryto ikonkę pinezki, a także szereg fraz służących do obsługi nowej funkcji. Jeżeli dotąd czuliście się zagubieni w swoich notatkach, Google Keep pozwoli teraz je znacznie lepiej organizować.
Humble Neo Geo Bundle
Lubicie klasyki? W nowym Humble Neo Geo Bundle możemy otrzymać ich aż 25 za 10 dolarów (lub więcej). Tradycyjnie całą ofertę podzielono na kilka pakietów. Płacąc, ile chcemy (powyżej 1 dolara) otrzymamy:
- Art of Fighting 2
- Fatal Fury Special
- King of the Monsters
- Metal Slug 2
- Samurai Shodown 2
- Sengoku 3
- The King of Fighters 2000
- Baseball Stars 2
- Blazing Star
- Ironclad
Na stronie www akcji możecie podejrzeć zawartość dwóch pozostałych pakietów. Większość to prawdziwe perełki sprzed lat. Część z nich jest dostępna jako klucze Steam, a zdecydowaną większość możemy pobrać na dysk twardy (DRM-Free) lub uruchomić w przeglądarce internetowej.
Łatwiejsza dwustopniowa weryfikacja w Google
Dotąd jedynym sposobem na dwuetapowe zalogowanie się do konta Google było przepisanie kodu SMS wysłanego na nasze urządzenie (lub skorzystanie ze stosownej aplikacji). Teraz podczas logowania sprawdzana jest nasza lokalizacja oraz urządzenie, z którego się łączymy. Aby jednak mechanizm zadziałał, musimy je najpierw skonfigurować w panelu zarządzania naszym kontem. Zastanawiające jest to, na ile nowa metoda jest wygodniejsza od po prostu zaznaczenia opcji "nie chcę już więcej podawać kodów na tym urządzeniu" podczas pierwszego przepisywania kodu.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu