Microsoft

Jeszcze niedawno modnisie wyśmialiby nową kolekcję ubrań Microsoftu. Dziś będą zachwyceni

Kamil Świtalski
Jeszcze niedawno modnisie wyśmialiby nową kolekcję ubrań Microsoftu. Dziś będą zachwyceni
Reklama

Microsoft Hardwear to nowa kolekcja ubrań która trafiła do sklepiku Microsoftu. Oldschool pełną gębą — ale trudno się nie uśmiechnąć patrząc na te projekty ;).

Microsoft regularnie w swoim oficjalnym sklepie sprzedaje rozmaite serie ubrań nawiązujące do ich produktów. W grudniu byłem zachwycony najpiękniejszym brzydkim-świątecznym-swetrem który trafił do ich sklepu. Tym razem aż tak zachwycony może nie jestem, ale doceniam podążanie za trendami i wpasowanie się w estetykę, która króluje teraz wśród znawców mody. Powrót do korzeni, oldschool — i wszystko to wzbogacone o motywy znane z rozwiązań Microsoftu.

Reklama

Hardwear - nowa kolekcja ubrań stworzona przez Gavina Mathieu dla Microsoftu już w sprzedaży

Przywykliśmy już chyba do tego, że moda ma to do siebie, że zatacza krąg — i rozwiązania sprzed lat powracają na szczyt popularności. Tak sprawy mają się z krojem bluz, spodni czy t-shirtów w tym sezonie. Przez lata kojarzone z akcesoriami geeków którzy o stylu nie mają za grosz pojęcia, teraz ubierane przez modowe gwiazdy social mediów. No i właśnie tak widzę kolekcję Hardwear zaprojektowaną przez Gavina Mathieu, która trafiła do sklepu Microsoftu. T-shirt z podstawową tapetą Windowsa XP bez wąpienia jest dla mnie najjaśniejszym elementem tej kolekcji. Chociaż całość — włącznie z niezwykłą stylistyką sesji zdjęciowej (ziarnistej, rozmazanej, trochę jak skan z magazynu wydanego w pierwszej połowie lat 90.) robi ogromne wrażenie.

Niestety, na tę chwilę kolekcja dostępna jest wyłącznie w amerykańskim sklepie Microsoftu — i nie wiadomo, czy będzie można ją dostać lokalnie. Ceny — zwłaszcza jeśli weźmiemy pod uwagę obecny kurs dolara — również nie nastrajają specjalnie pozytywnie (pamiętajmy, że należałoby do nich doliczyć jeszcze podatek amerykański, przesyłkę, a także podatek polski — gdy paczka dotrze do kraju). Mimo wszystko podoba mi się chęć Microsoftu zrobienia czegoś więcej i zabawy formą. Akurat to estetyka która perfekcyjnie wpasowuje się we współczesną modę — zakładam więc, że chętnych nie zabraknie. Pre-ordery można składać już teraz, wysyłka planowana jest na sierpień.

Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu

Reklama