Wczoraj informowaliśmy Was o rebrandingu i zmianie nazwy banku Bank Zachodni WBK w Santander Bank Polska, dziś właściciel sklepów Saturn i MediaMarkt - MediaMarktSaturn Polska poinformował o połączeniu tych dwóch marek w Polsce.
Oznacza to ni mniej ni więcej, że marka Saturn zniknie z naszego rynku, a ich sklepy przejdą pod szyld MediaMarkt z uwagi na to, że akurat ta marka bardziej zakorzeniona jest w świadomości Polaków.
Marcin Rosati, prezes MediaMarktSaturn Polska:
Obie nasze marki zyskały zaufanie polskich konsumentów, o czym świadczą chociażby wysokie pozycje w badaniach konsumenckich i rankingach. Obserwując sytuację na rynku uznaliśmy, że nadszedł czas, aby wykorzystać ten atut i połączyć siły obu brandów. MediaMarkt jest obecny w Polsce już od 20 lat, a więc znacznie dłużej niż Saturn. Dlatego postawiliśmy na markę, która jest najsilniej zakorzeniona w świadomości Polaków.
Po tym połączeniu sieć sklepów MediaMarkt w Polsce zwiększy się z obecnej liczby 63 placówek do 85. Proces zmian rozpoczyna się już teraz i potrwa do końca września, czyli podobnie jak w przypadku rebrandingu Banku Zachodniego WBK. Tak więc od października wszystkie sklepy będą funkcjonować już pod jedną marką, podobnie zintegrowana pod jednym szyldem MediaMarkt ma być sprzedaż internetowa.
Źródło: Wirtualnemedia.pl
Photo: wdnet/Depositphotos.
Photo: wdnet/Depositphotos.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu