Ekspresowe zakupy BIEK w Biedronce wzbogaciły się o nową aplikację i shopperów, robiących zakupy za klientów w ramach usługi Lola Market - to rozszerzenie współpracy z Glovo.
Lola Market to nowy serwis internetowy i aplikacja mobilna do zakupów online w Biedronce. Na początek skorzystają z nowej usługi mieszkańcy Warszawy. Zatrudnieni Shopperzy czy jak to podano w informacji prasowej - Asystenci zakupowi, będą robić zakupy na podstawie zamówień złożonych przez klientów na stronie lub w aplikacji mobilnej w 15 sklepach stacjonarnych sieci Biedronka. Zasięg dostaw takich zakupów obejmuje aktualnie 1,2 mln mieszkańców Warszawy.
Dominik Prus-Wiśniowski, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka:
W ofercie Biedronki poprzez aplikację Lola Market będzie dostępna podobna liczba produktów jak w Sklepie Internetowym Biedronki w Glovo, czyli około 3500 artykułów. Najkrótszy czas realizacji dostawy od chwili złożenia zamówienia do momentu otrzymania produktów wyniesie godzinę. Lola Market działała przez długi czas w Hiszpanii, na polski rynek wchodzi w czerwcu od razu z tak renomowanym partnerem jak Biedronka.
Co istotne, w tej usłudze zostanie rozwiązany problem braku produktów w koszyku czy obecność w nich niezamawianych pozycji. W przypadku braku zamawianego produktu, shopper będzie się kontaktował z klientem telefonicznie lub przez aplikację i ustalał produkt zastępczy, więc to klient ostatecznie będzie decydował czy chce zamówić zamiennik czy nie.
Więcej o nowej usłudze Lola Market przeczytacie na tej stronie, gdzie dostępne są też linki do aplikacji mobilnych na Androida i iOS.
Źródło: Biedronka.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu