Na dzisiejszej konferencji prasowej prowadzonej przez prezesa Lidla w Polsce, zapowiedziano szersze wejście tego dyskontu w e-commerce w postaci uruchomienia sklepu internetowego. Niestety, wbrew przewidywaniom, nie będą tam sprzedawali artykułów spożywczych, a jedynie artykuły przemysłowe i tekstylne.
Na początek startują ze sprzedażą około 650 produktów, ich lista będzie uzupełniana trzy razy w tygodniu podobnie jak w sklepach stacjonarnych - w poniedziałek, czwartek i sobotę. Produkty będą podzielone na 8 kategorii w celu łatwego ich wyszukiwania:
- Moda
- Warsztat i auto
- Dziecko
- Dom
- Kuchnia
- Sport i wypoczynek
- Zdrowie i uroda
- Ogród
Maksymilian Braniecki, Prezes Zarządu Lidl Polska:
Przez okres ostatnich dwóch lat wdrożyliśmy kilka innowacyjnych projektów z kategorii e-commerce: platformę do rezerwacji win i innych alkoholi WinnicaLidla.pl, witrynę do rezerwacji wycieczek Lidl-podroze.pl czy nową aplikację mobilną Lidl Plus. W dobie, gdy dostęp do Internetu jest coraz większy, oferowanie usług internetowych jest jednym z najważniejszym kierunków rozwoju sieci handlowych. Cieszymy się, że Lidl Polska również uczestniczy w tej internetowej rewolucji.
Czytaj dalej poniżej
Każda z kategorii będzie podzielona na kilka szczegółowych podkategorii, dodatkowo produkty będziemy mogli wyświetlać według trzech filtrów - kolor, marka i cena. W asortymencie sklepu znajdą się przede wszystkim produkty przemysłowe m.in. tekstylia, akcesoria kuchenne, AGD, sprzęt elektroniczny czy narzędzia, a oferta ma być sukcesywnie poszerzana i zbieżna z tym, co możemy znaleźć w ofercie sklepów stacjonarnych.
Piotr Rogowski, Członek Zarządu Lidl Polska:
Od początku naszej działalności w Polsce naszym celem jest oferowanie wysokiej jakości produktów w atrakcyjnej, niskiej cenie. Cieszymy się, że dzięki Lidl-sklep.pl dostęp do nich będzie jeszcze prostszy. Pracowaliśmy nad tym projektem od pewnego czasu, w tworzenie go były zaangażowane koleżanki i koledzy z wszystkich działów naszej firmy. Wierzymy, że sklep internetowy będzie cieszył się dużą popularnością zarówno wśród naszych stałych jak i nowych klientów.
Reklama
Z technicznych rzeczy wspomnę, że aby robić zakupy w nowym sklepie Lidla na stronie Lidl-sklep.pl (strona na razie nie działa, uruchomiona zostanie w piątek, dziennikarzom rozdali dane do logowania, stąd mamy zrzuty), będzie trzeba się zalogować, dane do logowania będą wspólne z ich aplikacją mobilną Lidl Plus, którą uruchomili oficjalnie w poniedziałek, a która to ma już ćwierć miliona użytkowników. Jeśli chodzi o formy płatności, nie będzie tu zaskoczenia, za zakupy online w Lidlu zapłacimy przelewem internetowym, kartą płatniczą bądź Blikiem.
Koszty dostawy? Od 149,00 zł w koszyku dostawa będzie darmowa, poniżej tej wartości 9,99 zł. Zakupy będą dostarczane przez kuriera pod wskazany adres, a czas dostawy ustalono na maksymalnie 72 godziny. Zwroty będą darmowe, ale tu już będzie trzeba się osobiście udać do którejś z placówek Poczty Polskiej i nadać samemu zwrot.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu