Jak poinformował nas jeden z czytelników — od wczoraj trwa awaria, przez którą polscy użytkownicy nie mogą pobierać nowych aplikacji z LG Content Store w swoich telewizorach.
LG i problem z dostępem do LG Content Store. Firma wie że problem istnieje i już pracuje nad jego rozwiązaniem
Telewizory LG cieszą się nad Wisłą dużą popularnością — co absolutnie mnie nie dziwi. System - w mojej opinii - nie należy do ideału, ale da się lubić. Jednak biorąc pod uwagę ostatnie ceny ich telewizorów OLED — a także fenomenalną jakość flagowych modeli, wydają się być... naturalnym wyborem. Jeżeli korzystaliście kiedyś z ich rozwiązań, to prawdopodobnie doskonale znacie tamtejszy sklep z aplikacjami, w którym czekają na użytkowników m.in. wszystkie ulubione aplikacje VOD. Od wczoraj użytkownicy skarżą się na brak dostępu do takowych — podobnie jak komend głosowych.
Na forum Reddit pojawił się wczoraj wątek, w którym jeden z użytkowników LG OLED C1 skarżył się na brak dostępu do sklepu z aplikacjami. Szybko okazało się, że wielu Polaków ma ten sam problem. W odpowiedzi @jaqb1984 wspomina że kontaktował się ze wsparciem telefonicznym — i wszystko to przez problemy z serwerami, które mogą potrwać nawet kilka dni.
Polski oddział LG wie o problemach — i wystosował oficjalną wiadomość w tym temacie:
Jesteśmy świadomi istnienia problemu z działaniem LG Content Store. Sprawa została już zgłoszona do naszych specjalistów, którzy pracują nad jej jak najszybszym rozwiązaniem.
Serdecznie przepraszamy za niedogodności.
Czytaj dalej poniżej
Na tę chwilę nie pozostaje zatem nic innego jak... cierpliwie czekać na zażegnanie awarii.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu