Sytuacja wcale śmieszna nie jest, mnie przynajmniej nie śmieszy nieco straszy niedoinformowany człowiek który po prostu nie wie jak się ma zachować widząc kod QR. Z pewnością nie jest to jego wina, że nie przeszkolono go w odpowiedni sposób i nie powiedziano jak ma postępować w przypadku kodów Q...
Sytuacja wcale śmieszna nie jest, mnie przynajmniej nie śmieszy nieco straszy niedoinformowany człowiek który po prostu nie wie jak się ma zachować widząc kod QR. Z pewnością nie jest to jego wina, że nie przeszkolono go w odpowiedni sposób i nie powiedziano jak ma postępować w przypadku kodów QR.
http://www.youtube.com/watch?v=S6ClkYzU84c
Żyjemy w czasach mobilu i nam nieco młodszym wszystko wydaje się jasne i oczywiste - jeśli jednak firma tak jak PKP (ale też i inni) nie zadba o to aby nowo wprowadzane usługi były zrozumiałe dla pracowników to takie sytuacje będą się powtarzać. I niestety pokazuje to trochę jak czasem w owczym pędzie do nowości zapomina się o podstawowych rzeczach czyli o tym, że technologie same się nie wdrażają.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu