Insttagram sukcesywnie zwiększa swój potencjał reklamowy. Po wprowadzeniu algorytmów do streama
![Instagram testuje odpowiedniki facebookowych fanpage [prasówka]](https://static.antyweb.pl/img/w_1250,h_550/wp-content/uploads/2014/12/instagram-iran.jpg)
Strony firmowe na Instagramie
Strony firmowe na Instagramie wizualnie nie będą się znacząco różnić od profilów użytkowników. Najważniejszą różnicą jest dodanie przycisku pozwalającego na bezpośredni kontakt z marką. Po jego kliknięciu możemy wysłać e-mail na skonfigurowany przez właściciela strony adres, albo też uzyskać wskazówki dotyczące dojazdu do siedziby firmy. Jest to kolejna zmiana, która ma uczynić platformę bardziej przystępną dla firm i marek. Wcześniej twórcy wprowadzili zarządzany przez algorytmy strumień, który zmienia widoczność postów w zależności od preferencji użytkowników.
DuckDuck Go rozdaje pieniądze
Twórcy wyszukiwarki DuckDuckGo postanowili podzielić się zyskami ze społecznością open source. Zamierzają wesprzeć dziewięć projektów - każdy z nich otrzyma 25 tys. dolarów (jeszcze nie wiemy, jakie to będą inicjatywy). W sumie da to 225 tys. dolarów wsparcia. To kolejny taki ruch ze strony firmy - w ubiegłym roku na wsparcie otwartych projektów przeznaczono 125 tys. dolarów. To niewiele w porównaniu Google, które każdego roku przeznacza na tego typu cele 100 mln dol. Widać jednak, że DuckDuckGo zamierza iść podobną drogą i kreować siebie na firmę wspierającą fajne internetowe inicjatywy.
Zmiany w Apple Music
Wszystko wskazuje na to, że na tegorocznej konferencji WWDC zobaczymy nową, odświeżoną wersję Apple Music. Nieoficjalne źródła donoszą, że twórcy chcą uczynić interfejs programu bardziej intuicyjnym i przejrzystym. Sama platforma odnosi spore sukcesy i cieszy się coraz większą popularnością. Wykonanie oficjalnej aplikacji budzi jednak sporo wątpliwości, na co swego czasu zwracał na Antywebie uwagę Grzegorz. O nowej wersji nie wiemy zbyt wiele - pozostaje czekać do samej konferencji. Program ma być wydany jako wersja beta i stać się natywnie częścią iOS 10. O aktualizacji wersji dla Androida nic nie wiadomo.
Pół miliona samochodów Tesli do 2018
Tesla ma ambitny plan. W tym roku na drogi ma wyjechać 80-90 tys. elektrycznych samochodów. A to dopiero początek, bo do 2018 roku amerykański producent chce wprowadzić na rynek aż pół miliona aut. To bardziej optymistyczny scenariusz niż zakładano - wcześniej mówiono raczej o roku 2020. Wynika to z ogromnego zainteresowania Modelem 3, na który złożono 400 tys. przedpremierowych zamówień (produkcja auta ruszy pod koniec 2017 roku). To wszystko przełoży się oczywiście na lepsze wyniki finansowe. W odpowiedzi na to, akcje Tesli na giełdzie podrożały o 4,7 proc.
Hej, jesteśmy na Google News - Obserwuj to, co ważne w techu